حضور پلیس ایران در روند برگزاری جام جهانی 2018

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس برای برگزاری جام جهانی با گروه های کارشناسی در حال مذاکره و رایزنی  است  تا از توان پلیس ایران برای برگزاری مسابقات استفاده شود.

اکرم جدیدی ممتاز - ایسکانیوز، صبح امروز رئیس پلیس مسکو -ژنرال سرگی بلاخیخ- از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دیدن کرد.

سردار حسین رحیمی پس از بازدید ژنرال بلاخیخ از مرکز کنترل پلیس تهران گفت: حضور ارزشمند رئیس پلیس مسکو در مقر پلیس پایتخت برای برقراری ارتباط تنگاتنگ بین دو کشور ایران و روسیه و دو پایتخت تهران و مسکو و برقراری تعامل دو کشور گامی موثر در ارتباط و تعاملات آینده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: پیش از این ایران نیز از پلیس مسکو دیدن داشته است و از دستاوردها و توانمندی های پلیس مسکو بازدید کرده و امروز ژنرال به همراه 5 تن از مسئولان پلیس مسکو مهمان پلیس پایتخت هستند تا از توانمندی های پلیس تهران در بخش های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر و ترافیک دیدن کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تبادل اطلاعات باعث ارتقای توانایی پلیس دو کشور خواهد شد اظهار امیدواری کرد این تعاملات با کشورهای قدرتمند در حوزه امنیت گسترش یابد.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دخالت پلیس در مسایل دراویش گنابادی گفت: اخبار منتشره در این خصوص کاملا کذب و دروغ است و رسانه های معاند با هدف ایجاد تنش به این موضوع دامن می زنند دستگاه قضایی و پلیس هیچگونه برنامه ای در خصوص برخورد با دراویش را نداشته و نخواهد داشت اما متاسفانه برخی از افراد که داخل تجمع آنها بودند از رافت و رحمت پلیس سو استفاده کرده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس برای برگزاری جام جهانی با گروه های کارشناسی در حال مذاکره و رایزنی است تا از توان پلیس ایران برای برگزاری مسابقات استفاده شود.

ژنرال سرگی بلاخیخ نیز ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی پایتخت گفت: خوشبختانه بین پلیس تهران و مسکو ارتباط خوبی برقرار است و ما می توانیم با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در حوزه وظایف پلیس تبادل اطلاعات خوبی داشته باشیم .

وی افزود: پلیس مسکو برای بازی های جام جهانی آماده سازی های لازم را انجام داده است که شامل تدابیرو تمهیداتی برای اقامت توریست ها و موارد لجستیکی است تا مسابقات به نحو احسن برگزار شوند.

705

کد خبر: 904362

وب گردی

وب گردی