افتتاح نمایشگاه روز شمار انقلاب در واحد بندرعباس

بمناسبت ایام الله دهه فجر،نمایشگاه روزشمار انقلاب با حضور مسئولان وجمعی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس درآیین افتتاح این نمایشگاه ، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی ماندگاردر دنیا یاد کرد و گفت:انقلاب اسلامی میراث گرانبهایی است که امام (ره) برای مسلمانان به یادگار گذاشت تا با تبیین و تعمق در آن بتوانند با حرکت در این راه به سعادت و خوشبختی برسند.

مهدی باقری برگزاری هر چه بیشتر این برنامه ها را در راستای معرفی وقایع انقلاب در دانشگاه خواستار شد و افزود: یکی از روش های دشمن در جهت تحریف و کم رنگ کردن وقایع انقلاب نشر اخبار و اطلاعات غلط و کذب است که در بین نسل جوان جامعه ترویج می دهد تا بتواند به هدف شوم خود دست یابد.

وی روشنگری نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را از وظایف خطیر دانشگاهها دانست و تصریح کرد: برگزاری برنامه ها ی فرهنگی و انقلابی با مشارکت نسل جدید جامعه در فضای دانشگاه کمک می کند تا قاب تصویری از روزهای پیروزی با شکوه انقلاب در ذهن خود ترسیم کنندو به عظمت و بزرگی این واقعه تاریخی پی ببرند.

این نمایشگاه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و همکاری کانون گفتمان اندیشه های امام و رهبری واحد بندرعباس دایر گردیده به مدت یک هفته در این واحد دانشگاهی بر روی علاقمندان باز است.

کد خبر: 904718

وب گردی

وب گردی