شناسنامه انقلاب و استکبار صادر شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید شناسنامه ای در خصوص انقلاب و استکبار صادر شود و از وجدان های پاک در دنیا قضاوت و انتخاب بخواهیم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای دبیرخانه نهضت جهانی حضرت امام روح الله (ره) با اشاره به اینکه حق همواره ثابت و باطل همواره رفتنی است، اظهار کرد: بقای حق و باطل در طبیعت آن ها نهفته است.

وی با بیان اینکه در عالم امکان و خلق خیر و شر محضی وجود ندارد و همیشه یک زاویه خیر و یک زاویه شر است، افزود: در زمان معاصر در صحنه میدانی خصوصیات استکبار جهانی و انقلاب اسلامی قابل مشاهده و انتخاب شر و خیر نیز به خوده ملت ها واگذار شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از نخستین روز پیروزی انقلاب در صدد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده است، گفت: انقلاب اسلامی با آرمان، اسوه و متنی به نام قانون اساسی به صورت کامل و جامع برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه نهضت جهانی امام خمینی (ره) باید با طرحی نه صرفا احساسی بلکه کارساز وارد میدان شود، عنوان کرد: باید طرحی پایه ریزی شود که بتوانیم از همه تلخی های نیم قرن اخیر که بر انسان گذشته است شیرینی بسازیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه گروه های اندیشه ورز باید فرمولی بسازند که بتواند در کوتاه ترین مدت بزرگ ترین تاثیر را بر ملت ها بگذارد، اظهار داشت: باید شناسنامه ای در خصوص انقلاب و استکبار صادر شود و از وجدان های پاک در دنیا قضاوت و انتخاب بخواهیم.

آمریکا باطل شدنی است

وی با اشاره به اینکه کسی که ایمان ندارد و امیال خود را می پرستد هیچ تعهدی را بر گردن نمی گیرد، بیان کرد: آرمان های انقلاب متکی به سابقه وحی، مخزن آن فطرت انسان و میدان عملی آن انسان های سالم در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه تا کنون دشمن نتوانسته نقطه ضعفی از انقلاب اسلامی پیدا کند، افزود: انقلاب اسلامی زیرساخت عقلی دارد و نوع دوستی، انسان پروری و همه کمالات را در خود جای داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی تا کنون به هیج کشوری تجاوز نکرده و خیر ملت ها را می خواهد و همواره پشتیبان مظلومانی است که هیچ کس به دفاع از آن ها بر نمی خیزد.

وی با اشاره به اینکه نهضت جهانی امام(ره) باید در کشورهای دیگر به وسیله انسان های حق طلب زمینه جهانی شدن را فراهم کند، گفت: طبق نظر کارشناسان آمریکا رفتنی و باطل شدنی است لذا اکنون بهترین زمان برای اقدام است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه چهل سال گذشته جنایات آمریکا با هیچ چیز قابل طرح نبود اما امروز خود جنایتکاران با اعمال شان خود را به دنیا معرفی کرده اند، عنوان کرد: باید با استفاده از اندیشمندان شناسنامه های خیر و شر را صادر و دنیا را از این پیچ تاریخی به سلامت عبور دهیم.

901/900

کد خبر: 905110

وب گردی

وب گردی