افتتاح  دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد واحد ملایر

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان خاتم الانبیا دانشگاه آزاد واحد ملایر به عنوان دانشکده علوم پزشکی افتتاح شد.


به گزارش ایسکانیوز، این دانشکده در روز 19 بهمن ماه و با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان، اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه، امام جمعه ملایر، دکتر جامه بزرگی و مسوولین استانی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.
بهمن ماه سال گذشته، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ملایر سفر کرد و یکی از رهاوردهای این سفر موافقت با تاسیس دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد ملایر بود.
دانشگاه آزاد ملایر پس از دریافت موافقت نامه تاسیس دانشکده پیراپزشکی در محل ساختمان خاتم الانبیاء اقدامات لازم برای تجهیز و ایجاد بستر برای پذیرش دانشجو را فراهم کرد و در روزهای گذشته مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی اتاق عمل و پرستاری به این دانشگاه داده شد و این مجموعه به دست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آقای منصور غلامی و نیکبخت استاندار همدان و دکتر شاکری افتتاح شد.
رئیس دانشگاه آزاد در جریان این افتتاح با اشاره به اقدامات انجام شده در این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بیان کرد:این دانشکده در مساحت 23 هکتار و زیربنای 7 هزار متر در چهار طبقه و هزینه0 8 ملیارد ریال افتتاح می شود.
ملک حسینی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو از بهمن ماه در این دانشکده بیان کرد: انجام این امر با نظر مساعد وزیر محترم بهداشت طی سفر و بازدیدی که از توا نمندی‌های شهر ملایر و پیگیری مجدانه مسئولین امر خصوصاً نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مساعدتهای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مدت‌زمانی کمتر از یک سال تحقق یافت.
رئیس دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: آزمایشگاه‌های موردنیاز رشته‌های فوق برابر استانداردهای وزارت محترم بهداشت و درمان و معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آماده شروع کار بوده و مورد بازدید و تائید هیئت‌های نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت قرارگرفته است.

کد خبر: 905571

وب گردی

وب گردی