حضور پرشور مردم مایه سرافرازی نظام و شکست دشمنان خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در راهیپمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری به کتاب تاریخ استان بوشهر خواهند افزود.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور پرشور مردم در این آیین، مایه سرافرازی نظام و شکست دشمنان خواهد شد.

وی انقلاب اسلامی را استمرار قیام رسول خدا(ص) و اهل بیت (ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) خواند که هدفش حاکمیت ایمان، تقوا، پیشرفت، عدالت، خدمت به مردم و در نهایت سعادت و رستگاری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با طلوع خود معادلات جهانی را به هم ریخت و جهان استکبار را دچار چالش کرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: همین که اکنون ایران اسلامی پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، با ایستادگی در برابر استکبار، قدرت نخست منطقه به شمار می‌رود معجزه‌ای سیاسی الهی است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است که با عنوان تمدن باشکوه اسلامی از آن تعبیر می‌شود و امیدواریم که با ولایتمداری مردم، تلاش مسوولان و اجرای فرمان‌های رهبر معظم انقلاب روز به روز به این هدف نزدیک‌تر شویم و بر پیشرفت ایران اسلامی افزوده شود.

900

کد خبر: 905797

وب گردی

وب گردی