حضور گسترده مردم فارس در راهپیمایی آگاهانه بود

استاندار فارس با صدور پیامی از حضور آگاهانه و پرشور مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، استاندار فارس در پیامی با بیان این که حضور مردم این استان در راهپیمایی ۲۲بهمن آگاهانه، پرشور و معنی دار بود، از اقشار مختلف مردم به خاطر حضور گسترده در جشن پیروزی انقلاب تشکر کرد.

متن پیام مهندس اسماعیل تبادار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق و حقانیت نقش بزرگی داشته است.
دشمنان قسم خورده این نظام همواره سعی می‌کنند انقلاب و امام راحل را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، و ۲۲بهمن تبلور اراده ملت و پیوند با آرمان‌های بلند حضرت امام است.
بار دیگر حضور چشمگیر و برخواسته از آگاهی و شور و شعور مردم فهیم و با وحدت و اتحاد مثال زدنی در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن ماه برگ زرین دیگری را همگام با ملت بزرگ و شریف ایران در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
شما مردم آگاه و هوشیار ثابت کردید که هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و ایران عزیز و اسلامی به میان آید همچون سی و هشت سال گذشته یکدل و یکپارچه به صحنه می‌آیید و پاسخ محکمی به دشمنان و ایادی استکبار جهانی می‌دهید.
اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهدا و امام شهدا، از حضور آگاهانه و پرشور و معنی دار مردم شریف استان فارس در خلق این مراسم باشکوه صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال برای همگان اجر و پاداش الهی و سلامتی و سعادت مسئلت می‌نمایم.

900

کد خبر: 906349

وب گردی

وب گردی