تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» در اسفندماه

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران از تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا کامیاب صدری ، با بیان اینکه انتخابات شوراهای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان مناطق در سال 95 انجام و آذرماه جاری نیز شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران تشکیل شد.

وی افزود: با تشکیل مجمع والدین، شوراهای مناطق با یکدیگر تعامل پیدا می‌کنند و در قالب کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مشخص شده انتظارات خود را از نهادهای ذیربط پیگیری خواهند کرد. یکی دیگر از اهداف مجمع والدین تهران ساماندهی مشارکت اولیاء در امور مدرسه است.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران همچنین از گردهمایی مدرسان آموزش خانواده شهر تهران در روز 30 بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: تحلیل انیمیشن و تفکر خلاق، موضوعات این گردهمایی هستند و از اساتید برتر حوزه و دانشگاه برای آموزش و سخنرانی در این گردهمایی دعوت کرده‌ایم.

صدری با اشاره به فعالیت 400 مدرس آموزش خانواده در سطح تهران گفت: در سال جاری آزمون و مصاحبه‌ای برگزار و 120 مدرس جدید به مجموعه مدرسان آموزش خانواده افزوده شد. ماه گذشته کارگاه چهار روزه‌ای برای این مدرسان برگزار و آنها 38 ساعت تحت آموزش قرار گرفتند تا برای انجام ماموریت خود آماده شوند.

وی افزود: مهارت های ارتباطی خانه و مدرسه،‌ آسیب‌های اجتماعی شایع در تهران، اختلالات یادگیری در سنین نوجوانی و کودکی، مهارتهای فرزندپروری، رویکردها و فنون تدریس تربیت جنسی کودکان، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، خانواد سالم و کارکردهای آن از جمله سرفصل های آموزشی این کارگاه چهارروزه بود.
706

کد خبر: 907266

وب گردی

وب گردی