فعالیت های نوروزی در دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز از حضور 700 -800 نفر از دانشجویان در اردوی راهیان نور در واحد اهواز و استان های متبوعش خبرداد.

حجت الاسلام دکتر فرج اله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های این واحد دانشگاهی و دیگر واحدهای متبوعش گفت: در سال جدید اردوهای جهادی و برنامه اردوی راهیان نور هم در استان و هم در دانشگاه آزاد واحد اهواز داریم و تعداد 700 تا 800 نفر در این اردو حضور خواهند داشت.

وی افزود: هر ساله به کل واحدهای دانشگاهی بخشنامه میکنیم که شرایط لازم را برای اسکان و رفاه مسافران اردوهای راهیان نور فراهم کنند که بتوانند از یارمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز تصریح کرد: بنده هر ساله در ایام نوروز در مناطق بازمانده از جنگ تحمیلی در قسمتی که شهید چمران به شهادت رسیده است و همچنین شلمچه که مظهر تقدس خرمشهر است حضور دارم.

حجت الاسلام فرج اله براتی در پایان درباره نوروز خاطر نشان کرد: نوروز یعنی نو کردن دل و نوترین دلها، دلهای شهداست دلهایی که پاک ترین و مقدس ترین هستند و عزیزانی که در دفاع مقدس تمام هستی شان را دادند که ضمن شادابی حیات دنیوی که خداوند مقرر کرده است که انسانها در دنیا زندگی کنند که ان شالله این شادابی و طراوت دنیوی همراه با سعادت اخروی باشد که این دو در کنار یکدیگر می توانند سبب تعالی انسان گردند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 907871

وب گردی

وب گردی