ناکامی نفوذ تروریست ها از خاک لبنان به سوریه

با هوشیاری نیروهای مرزبان ارتش سوریه ،تلاش تروریست های تکفیری برای نفوذ به خاک این کشور از طریق مرزهای مشترک با لبنان با ناکامی مواجه شد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سانا، با هوشیاری نیروهای مرزبان ارتش سوریه ،تلاش تروریست های تکفیری برای نفوذ به این کشور از طریق مرزهای مشترک با لبنان ناکام ماند.

بنابر این گزارش، تروریست ها درصدد بودند از طریق خاک لبنان خود را به منطقه تلکلخ در حومه شهر حمص سوریه برسانند که با کمین ارتش سوریه روبه رو شدند.

یک منبع نظامی در ارتش سوریه گفت تروریست ها قصد داشتند از یکی از گذرگاه های غیرقانونی در مرزهای مشترک سوریه و لبنان، وارد خاک سوریه شوند» ، افزود: یکی از عناصر تروریستی به هلاکت رسید و باقی آنها به داخل خاک لبنان گریختند.

بعداز موفقیت های ارتش های سوریه و لبنان و نیروهای مقاومت در نبرد با گروه های تروریستی تکفیری مستقر در ارتفاعات مرزی لبنان و سوریه به ویژه داعش و جبهه النصره و مسدود کردن گذرگاه های غیرقانونی ، این نخستین بار است که تروریست ها تلاش می کنند از طریق خاک لبنان وارد سوریه شوند.

ناظران معتقدند که علت این اقدام تروریست ها، تنگ شدن فضا برای تحرکات و اقدامات تروریستی آنها در خاک لبنان ناشی از همکاری ارتش و نیروهای امنیتی و مقاومت لبنان است.

کد خبر: 908233

وب گردی

وب گردی