برهانی:نمی‌دانم که بعدها چطور خاطراتم را در خصوص پاس برای خانواده‌ام بگویم/مشکل ممنوع الخروجی‌ام برطرف شد

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم که بعدها چطور خاطراتم را در خصوص پاس برای خانواده‌ام بگویم.

به گزارش ایسکانیوز ، آرش برهانی مهاجم اسبق تیم استقلال تهران در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران درباره سقوط تیم فوتسال پاس به لیگ دسته سوم اظهار داشت:متاسفانه شنیدم که این اتفاق برای تیم ریشه‌دار پاس افتاد، این اتفاق از گذشته پیش‌بینی می‌شد که این تیم به این حال و روز می‌افتد. من یادم هست که زمانی که قرار بود پاس را به همدان منتقل کنند تمام پیشکسوتان فوتبال، کارشناسان، بازیکنان سابق پاس با این انتقال مخالف بودند ولی متاسفانه مدیران آن زمان نمی‌دانم چه فکری کردند که این انتقال صورت بگیرد. به هر حال این تیم را واگذار کردند به همدان و در حال حاضر این اتفاق برای تیم پاس افتاد.

وی در ادامه گفت: من برای پاس نزدیک به ۹۰ بازی انجام دادم، خوشحالم که از یک تیم ریشه‌داری مثل پاس به دنیای فوتبال معرفی شدم، تیم پاس تیم بسیار خوبی بود، بازیکنان خیلی با کیفیتی به فوتبال ایران معرفی کرد و از لحاظ باشگاه داری بسیار حرفه‌ای بود و در ایران می‌شود گفت که جزء تیم‌هایی بود که بازیکن ساز بود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم پاس نیز اظهار داشت: من ۳۸ گل برای پاس تهران زدم، دوران خوبی داشتم، از پاس به تیم ملی زمان همایون خان شاهرخی، برانکو دعوت شدم ولی متاسفانه نمی‌دانم که بعدها چطور خاطراتم را در خصوص پاس برای خانواده‌ام بگویم. پاسی که دیگر وجود ندارد، امیدوارم مسئولین به فکر باشند، هنوز دیر نشده می‌توانند با یک برنامه‌ریزی این تیم را دوباره سرپا کنند.

آرش برهانی درباره طلبش از استقلال گفت: من با آقای افتخاری چند جلسه برگزار کردم خداراشکر مشکل ممنوع الخروجیم برطرف شد و فقط یک امضای دیگر باقی مانده تا من بتوانم از کشور خارج شوم. ان‌شاالله بعد از اینکه از سفر برگشتم حتماً با مسئولین باشگاه استقلال جلسه می‌گذارم تا در خصوص طلبم به نتیجه برسم.

مهاجم اسبق استقلال تهران در خصوص نتایج تیم استقلال در دور اول لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم استقلال به نظر من بازیکنان خوبی در اختیار دارد، درست است که جوان هستند و شاید تجربه کمی در این رقابت‌ها دارند اما نشان دادند در بازی اول که کیفیت بالایی دارند و می‌توانند در ادامه نتایج خوبی کسب کنند. بازی اول استقلال خوب بازی کرد و می‌توانست حتی پیروز از میدان خارج شود اما در بازی دوم مقابل الهلال باید بگویم امیدوارم در مقابل این تیم با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی کرده نتیجه خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

آرش برهانی در خصوص مهاجم خارجی جدید استقلال نیز گفت: به نظرم بابا ماما تیام بازیکن بسیار خوبی است، در اولین بازی که در ورزشگاه آزادی به میدان رفت هواداران از او با استقبال خوبی حمایت کردند و نشان دادند که به این بازیکن دل بسته‌اند تا استقلال از لحاظ گلزنی شرایط خوبی پیدا کند. در حال حاضر استقلال از لحاظ گلزنی مشکلی ندارد و نیاز دارد که یک مهاجم ششدانگ به این تیم اضافه شود تا شرایط تیم بهتر شود نمی‌توانم به صورت صددرصد در خصوص این مهاجم صحبت کنم اما امیدوارم در ادامه بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دهد و دل هواداران را شاد کند.

وی در پایان در خصوص اینکه در حال حاضر به چه کاری مشغول هستید،گفت: من بعد از اینکه به عنوان سرمربی فعالیت کردم و زمانی که دیدم شرایط مهیا نیست از این کار بیرون آمدم فعلاً کار خاصی انجام نمی‌دهم با همبازی‌های قدیم در خصوص فوتبال صحبت می‌کنیم و به کارهای روزمره می‌رسم.

602

کد خبر: 908777

وب گردی

وب گردی