تدارک تلویزیون برای نوروز 97/پخش «دیوار به دیوار2» و ابهام  درباره «کلاه قرمزی»

پخش سریال‌های تلویزیونی در ایام نوروز سال 1397 بسیار متنوع تر از سال قبل شده و تقریبا تمام سلیقه ها را دربر می گیرد تا روزهای آغازین سال را برای مخاطبان  شیرین و ماندگار کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، هر سال با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز شبکه های مختلف سیما برای گذران اوقات فراغت مردم برنامه هایی را تدارک می بینند.

تا کنون پخش سریال‌های «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، «تعطیلات رویایی» از علیرضا امینی، «دیوار به دیوار ۲» ساخته سامان مقدم، «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و «هیات مدیره» ساخته مازیار میری از شبکه های مختلف تقریبا قطعی شده است.

**شبکه یک

سریال پرمخاطب «پایتخت 5» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در نوروز 97 روی آنتن شبکه یک تلویزیون می رود.

سری پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم اردیبهشت ماه سال جاری در روستایی در شیرگاه کلید خورد و بیشتر تصاویر آن در تهران گرفته شد. همچنین این گروه برای تصویربرداری بخشی از داستان نیز به خارج از کشور سفر کردند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و... .از بازیگران این سریال هستند.

سازمان اوج در ساخت این فصل از «پایتخت» با این سریال همکاری کرده است.

** شبکه دو

دیگر سریال نوروزی، «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی است که از شبکه دو سیما پخش می شود.

محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی، افسر اسدی، رضا یزدانی، علی صادقی، علی اوجی، مریم معصومی، خاطره حاتمی، لاله اسکندری و مرتضی علی آبادی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری این سریال ابتدا در شهر شیراز کلید خورد و پس از گرفتن تصاویری در این شهر عوامل فیلم به تهران آمده و سپس برای ادامه کار به جزیره کیش رفتند.

**شبکه سه

شبکه سه سیما امسال با دو مجموعه که به نظر می رسد برای پخش در ایام نوروز رقیب یکدیگر باشند و به احتمال زیاد یکی از این دو سریال روی آنتن رود، وارد میدان پخش برنامه های نورزوی شده است.

سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی برای پخش نوروزی از شبکه سه سیما به تولید شده اما خبر پخش فصل دوم سریال «دیوار به دیوار2» ، پخش «آرماندو» در نوروز 97 را با ابهام همراه کرد.

براساس گفته های ایرج محمدی تهیه کننده این سریال اینکه کدام فیلم از شبکه سه در نوروز پخش می شود، نکته ای است که مدیران سازمان صدا و سیما از آن خبر دارند.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکاعبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی و... بازیگران سریال «آرماندو»می کنند.

در سریال «دیوار به دیوار 2» نیز هنرمندانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رؤیا تیموریان، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، حسن زارعی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، علی شادمان، سام نوری، یاسمینا باهر و مهسا طهماسبی ایفای نقش می کنند.

** شبکه پنج

شبکه پنج نیز سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام را برای پخش نوروزی تدارک دیده است.

ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضا دلاوری، رابعه مدنی و الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوودنژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

علاوه بر سریال هایی که بطور حتم از شبکه های مختلف سیما پخش می شود احتمال می رود برنامه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب از شبکه دو سیما و خندوانه به کارگردانی «رامبد جوان» از شبکه نسیم نیز در نوروز روی آنتن روند.

که از آنجایی که منبع رسمی پخش این برنامه ها را اعلام نکرده، بنابراین باید منتظر ماند و دید که در نهایت این برنامه ها نیز به پخش نوروز از تلویزیون می رسد؟

مجموعه «کلاه قرمزی» که بیشتر رسانه ها خبر پخش آن را منتشر کرده اند، امروز به نوعی با پیام اینستاگرامی حمید جبلی در هاله ای از ابهام رفت.

جبلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرده که درباره پخش «کلاه قرمزی»هنوز با صدا و سیما توافقی صورت نگرفته است.

503

کد خبر: 910119

وب گردی

وب گردی