آموزش «سفر گروهی  با خودرو» در یک کارگاه

ششمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با موضوع «سفر گروهی با خودرو» در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از مجموعه فرهنگی سعدآباد، کارگاه «سفر گروهی با خودرو» با اجرای حسین دلفان آذری برای آموزش اصول و جزئیات سفر گروهی با خودرو برای علاقمندان برگزار می شود.

حسین دلفان آذری تا کنون بیش از 180 سفر گروهی با مسافت بیش از 600 هزار کیلومتر در اکثر نقاط ایران و کشورهای همسایه برگزار کرده است.

از جمله سفرهای گروهی او می توان به سفر در مسیر جاده ابریشم در ایران، سفر در مسیر کمربند سبز شمال، سفر در مسیر شمال به جنوب ایران به صورت ادونچر و سفر به اقصی نقاط کویرهای ایران از جمله مرنجان، ریگ جن، بندریگ، زرین، شتران، مصر، حلوان، طبس، بیابانک، لوت، گندم بریان اشاره کرد.

براساس این گزارش، «موزه برادران امیدوار» اقدام به برپایی سلسله کارگاه های «سفر و گردشگری» یک روزه کرده است تا اهالی سفر و گردشگری تجربیات خود را برای علاقمندان بازگو کنند که تا کنون 5 کارگاه گذشته با استقبال قابل توجه دوستداران سفر مواجه بوده است.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در کارگاه مذکور با شماره 09368171815 تماس و در روز یاد شده به سالن سینمای موزه ملت مراجعه کنند.

502

کد خبر: 911543

وب گردی

وب گردی