اولیایی: در گذشته هم توصیه به برد و باخت می‌کردند/ از هواداران خواهش می‌کنم مقابل اینفانتینو رعایت کنند/ حرف مسئولان هیچ تأثیری روی عملکرد بازیکنان ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: شاید مسئولان برگزاری بازی به دلایل امینتی خواهان اتمام بازی با نتیجه تساوی باشند اما این صحبت ها هیچ تأثیری روی عملکرد بازیکنان در زمین ندارد

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره دربی 86 میان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که فردا (پنج شنبه) برگزار می شود، اظهار داشت: در ابتدا از هواداران دو تیم خواهش دارم با توجه به حق میزبانی که از تیم های ما ضایع شده، مقابل چشمان رئیس فیفا و دوربین های پر تعداد خارجی، رعایت کامل نکات هواداری را انجام دهند. هر هوادار فقط تیم خود را در چارچوب قوانین طرفداری تشویق کند و از حرکاتی مانند پرتاب مواد منفجره و آتش زا و انداختن لیزر و ... که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست، خودداری کنند چون با این کار حق میزبانی تیم های ما در آسیا باز هم ضایع خواهد شد.

وی ادامه داد: دربی تهران، افتخاری برای فوتبال ایران است چرا که یکی از بزرگترین بازی های فوتبال در جهان محسوب می شود. به اعتقاد من بازی زیبایی از آب درخواهد آمد چون هر دو تیم در آمادگی و آرامش قرار دارند و هر روز پیشرفت می کنند. دو تیم بدون حاشیه وارد زمین می شوند که اتفاق بسیار خوبی است. البته استقلال، بازیکان جوان تر و با انگیزه تری دارد و به نظر من، اگر بازی مساوی نشود، با پیروزی استقلال همراه خواهد بود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره صحبت های مطرح شده منبی بر توصیه به پرسپولیس برای شکست در دربی گفت: شاید مسئولان برگزاری بازی به دلایل امینتی خواهان اتمام بازی با نتیجه تساوی باشند اما این صحبت ها هیچ تأثیری روی عملکرد بازیکنان در زمین ندارد چون ذات فوتبال چنین مسائلی را برنمی تابد. در گذشته هم چنین توصیه هایی انجام شده بود اما تأثیری نداشت.

اولیایی در پایان گفت: بازیکنان می خواهند خودشان را به رئیس فیفا و میهمانی مانند مارکو فان باستن نشان دهند تا بتوانند با درخشش، نظر مثبت تیم های اروپایی را جلب کنند. به چنین حرف های بی ربطی حتی اگر زده باشند، توجهی نمی شود. اتفاقات مطرح شدن چنین صحبت هایی مبنی بر این که یک تیم ببازد باعث می شود بازیکنانش انگیزه مضاعفی برای بازی بگیرند.

604

کد خبر: 911567

وب گردی

وب گردی