ساماندهی بساط گستران/ اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر (عج) و ساماندهی بساط گستران که در روزهای پایانی سال موجب اخلال در نظم عمومی شهر می شوند ؛ در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز کورش خرد ضمن اعلام آمادگی برای به کارگیری دستفروشان در بخش های کارگری، فضای سبز و بازیافت گفت: اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر (عج) و محدوده جمهوری و چهار راه امیر اکرم با حکم مقام قضایی و با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 در دست اجراست.

خرد با بیان این که هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی سال بساط دستفروشان با ایجاد اختلال در نظم عمومی شهر و پیاده روها موجب نارضایتی شهروندان و کسبه قانونی را فراهم می آورد؛ افزود: شهرداری با اجرای این طرح نسبت به پاکسازی معبر از دستفروشان و آزاد سازی پیاده روها اقدام کرده است.

وی گفت: شهرداری منطقه 11 با ساماندهی افراد از کار افتاده، معلولان و زنان سرپرست خانوار که اقدام به بساط گستری و دست فروشی می کنند؛ در فضایی بالغ بر 500 متر مربع اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی در محور مستقر شده اند و با بساط گستران سازماندهی شده که ایجاد اخلال در نظم عمومی می نمایند؛ مطابق قانون با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی اقدام می کنند.

به گفته خرد تیم های پشتیبانی به منظور ثبت نام از متقاضیان در ناحیه یک مستقر هستند و آمادگی داریم این افراد را در بخش های کارگری حوزه های خدمات شهری، فضای سبز و بازیافت با حقوق ماهیانه و بیمه تأمین اجتماعی به کار گیریم.

700

کد خبر: 911656

وب گردی

وب گردی