مورینیو: دوم یا چهارم شدن هیچ فرقی با هم ندارند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که نایب قهرمانی با کسب رده چهارم، هیچ فرقی برای او ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، یونایتد نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی صدرنشین است ولی شانسی برای رسیدن به آنها ندارد و تلاش انها برای کسب نایب قهرمانی است. با این حال در نظر مورینیو، نایب قهرمان و تیم چهارم جدول هیچ تفاوتی با هم ندارند.

او گفت :" اختلاف‌ها بسیار کم است. 6 امتیاز فاصله بین تیم دوم و پنجم وجود دارد و این یعنی رقابت نزدیک تا پایان فصل ولی هر چهار تیم به چمپیونزلیگ می‌رسند و تمرکز ما قطعا روی دیگر اهداف است. باید بگویم، تمام تیم‌های بالای جدول، تیم‌های خوبی هستند. در حقیقت به نظرم تمام رقبا بهتر از ما هستند ولی مطمئن نیستم که این موضوع واقعیت دارد یا نه.

بنابراین 4 تیم خیلی خوب هستند که یکی از آنها به چمپیونزلیگ نمی‌رسد. اگر به من بگویید دوم یا چهارم، از نقطه نگاه اقتصادی هیچ فرقی بین آنها نیست و همچنین از نگاه وجهه باشگاه نیز فرقی بین آنها وجود ندارد. هر دو به چمپیونزلیگ می‌رسند و تیم چهارم حتی لازم نیست در پلی آف شرکت کند. از لحاظ شخصی تیم دوم بهتر از تیم سوم است بنابراین تمام تلاشمان را خواهیم کد. البته که قرار گرفتن در 4 تیم برتر خیلی دشوار است ولی وقتی می‌توانید دوم شوید، چرا سوم شوید؟"

606

کد خبر: 912387

وب گردی

وب گردی