با بیش از 80 درصد درخواست‌های دانشجویان برای انتقالی موافقت شده است

دکتر علیرضا صامت گفت: در میان درخواست های پذیرفته شده بیش از 7 هزار درخواست مربوط به دانشجویان دختر بوده است.

دکتر علیرضا صامت مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره نقل و انتقالات دانشجویی گفت: در ترم جاری حدود 15 هزار درخواست در سامانه نقل و انتقالات دانشجویی به ثبت رسید، که با حدود 12 هزار یعنی بیش از 80 درصد درخواست ها موافقت شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام کلانتری مبنی بر تحصیل دانشجویان دختر در محل سکونت خانواده و یا همسر، گفت: در میان درخواست های پذیرفته شده بیش از 7 هزار درخواست مربوط به دانشجویان دختر بوده است.

دکتر صامت با بیان مزایای سامانه منادا نسبت به سامانه های قبلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: سه ترم از سامانه منادا استفاده کردیم که نسبت به سامانه های قبلی هوشمند تر شده است و کار را راحت تر کرده است.

وی بیشترین درخواست در نقل و انتقالات را در رشته پرستاری اعلام کرد و گفت: رشته های عمران، حقوق، مهندسی معماری و دامپزشکی در رتبه های بعدی درخواست انتقالی قرار دارند.

دکتر صامت با اشاره به مسئولیت مدیران در قبال دانشجویان، از معاونان و مدیران دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ساسر کشور خواست تا با راهنمایی دقیق دانشجویان آن ها را در انجام امور دانشجویی کمک نمایند.

کد خبر: 912509

وب گردی

وب گردی