برزگر: کشتی ایران روی لبه تیغ است و نیاز به حمایت ویژه دارد

پیشکسوت کشتی ایران گفت:فشار بسیار زیادی روی کشتی هست و بهتر هست تا سیاست مداران ما از این ورزش حمایت ویژه ای بکنند و سیاست ورزشی ما را در میادین بین المللی اعلام کنند تادیگر شاهد این چنین محرومیت هایی نباشیم. کشتی ما روی لبه تیغ است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص نتایج آزاد کاران ایران در بازی های قهرمانی کشتی آسیا قرقیزستان گفت: کشتی گیران ما تمام سعی خودشان را در این دوره از مسابقات انجام دادند و نتایج خوبی را هم کسب کردند اما متاسفانه تیم ما قهرمان نشد.

وی در ادامه افزود:باید گفت دیگر کشور ها از جمله ازبک ها از کشتی گیران روس اتفاده می کنند و فقط به فکر نتیجه گرایی هستند و این کار را برای کشتی گیران ما سخت می کند و حتی می توانم بگویم که آنها با هم تبانی هم می کنند تا کشتی ما قهرمان مسابقات نشود.

پیشکسوت کشتی ایران در خصوص استعفای خادم بیان کرد: فشار بسیار زیادی روی کشتی هست و بهتر هست تا سیاست مداران ما از این ورزش حمایت ویژه ای بکنند و سیاست ورزشی ما را در میادین بین المللی اعلام کنند تادیگر شاهد این چنین محرومیت هایی نباشیم. کشتی ما روی لبه تیغ است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

602

کد خبر: 913115

وب گردی

وب گردی