فتنه‌گران حقانیت انقلاب را مورد هجمه قرار داده‌اند

امام‌جمعه ایلام گفت: فتنه‌گران حقانیت انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: فتنه‌گران حقانیت انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به حلقه‌های فتنه و فتنه‌گری فتنه 88 اشاره و گفت: نامه‌پراکنی یکی از مسببان فتنه 88 نشان داد که حلق‌های انحرافی و فتنه‌گران با هم سر در یک آخور دارند تا علیه انقلاب اسلامی ایران فتنه‌گری کنند.

امام‌جمعه ایلام سپس به ریزش و رویش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در مسیر تکامل و رشد خود، با ریزش‌ها و پالایش‌های متعددی روبه‌رو بوده است که در آن افراد و جریان‌هایی با تخطی و عدول از شاقول ولایت، قانون و شرع از آن فاصله گرفته‌اند.

وی گفت: لیبرال‌ها و ملی‌گراها نخستین پالایش و سپس بنی‌صدر و منافقین، سکولارهای درون حاکمیت و در نهایت نفاق جدید پس از حوادث انتخابات دهم آخرین پالایش عمده‌ این انقلاب مقدس بوده است.

امام‌ جمعه ایلام گفت: از سوی دیگر مدیریت نگاه دوراندیشانه‌ی مقام معظم رهبری نه‌تنها جلوی بسیاری از ریزش‌‏های انقلاب و پیاده شدن بسیاری از انقلابیون از قطار انقلاب را سد کرده، بلکه رویش‌‏های جدید در مسیر آرمانی اسلام و انقلاب را سرعت بخشیده است.

لطفی تأکید کرد: البته معظم ‏له در برابر ریزش‌‏ها و پالایش‌‏های انقلاب هم با موضع محکم و استوار، مردم را روشن کرده‌‏اند که این نظام به اشخاص وابسته نیست.

وی عنوان کرد: سخن آخر این‌که ملاک مردم در انقلابی و غیرانقلابی و خودی و غیرخودی دانستن افراد، تبعیت از ولایت‌فقیه است و این معیار را نه در شعارها و ادعاها، بلکه در عملکردها و سیاست‏‌ها ردیابی می‌‏کنند.

لطفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند و نورانی خود، موانع ظاهری و باطنی را درهم می‌کوبد و چون خود پاک و پاکیزه و خالی از ناپاکی‌ها می‌گرداند. هر جریانی و یا هر فردی ولو مهم و تأثیرگذار که بخواهد انقلاب را از صراط مستقیم و راه روشنی که امام و خلف صالح ایشان ترسیم کردند منحرف کند رسوا و باطن مریض آنان را آشکار خواهد کرد.

امام‌ جمعه ایلام به خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره) اشاره و گفت: کمیته امداد یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین نهادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که توسط امام راحل تأسیس شد و امروز افتخار کمک به محرومان و مستضعفین را بر عهده دارد که محرومان ولی‌نعمت این کشور هستند.

وی ادامه داد: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان بوده و این توفیقی بوده از جانب خداوند متعال بوده که تنها نصیب بندگان خوب خدا می‌شود.

لطفی بیان کرد: تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای جذب جوانان انقلابی و تعلیم و تربیت و بصیرت‌افزایی نسل جوان است.

امام‌ جمعه ایلام به خدمات کانون‌های مساجد اشاره و گفت: کانون فرهنگی مساجد جوانان را با آرمانه‌ای انقلاب آشنا و نقش ارزنده‌ای در فرهنگ‌سازی و مسجد محوری نسل جوان به عمل‌آورده است.

900

کد خبر: 914237

وب گردی

وب گردی