امیری:تصور نمی‌کردم به عنوان ستاره مسابقات معرفی شوم/ این قهرمانی انگیزه‌ام را برای ادامه مسیر دو چندان کرد

ستاره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه گفت: کسب این عنوان و قهرمانی در این مسابقات انگیزه‌هایم را برای ادامه مسیر دو چندان کرد و تلاش می‌کنم تا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به بهترین شرایط ممکن برسم.

به گزارش ایسکانیوز ، رقیه امیری، با ۱۶ سال سن، جوانترین عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران است که از سوی کمیته برگزاری مسابقات انتخابی جاکارتا نیز به عنوان ستاره بازی‌ها معرفی شد.

امیری در این باره گفت: من در پست فوروارد، کلاس یک بازی می‌کنم و به خاطر عملکردم در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه، به عنوان ستاره مسابقات انتخاب شدم. اصلا تصور نمی‌کردم که چنین عنوانی به من تعلق بگیرد و خیلی خوشحالم. از زحمات مربی خوبم خانم همایون‌پور و همه افرادی که برای اعزام تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم همراه با تیم عملکرد خوبی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داشته باشیم.

ستاره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه تصریح کرد: مسابقات تایلند، دومین تجربه برون مرزی من است و تجربیاتی که از رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در چین بدست آوردم به من کمک بسیار زیادی کرد تا در تایلند بهتر عمل کنم. در این مسابقات هم در هر بازی بهتر می‌شدم و استرس کمتری داشتم.

امیری خاطر نشان کرد: کسب این عنوان و همین طور قهرمانی در این مسابقات انگیزه‌هایم را برای ادامه مسیر دو چندان کرد و تلاش می‌کنم تا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به بهترین شرایط ممکن برسم.

در پایان رقابت‌های انتخابی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، رقیه امیری به عنوان ستاره مسابقات و مهسا سعادت به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شدند و کاپ دریافت کردند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان نیز پس از شش برد پی در پی، موفق شد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

602

کد خبر: 914771

وب گردی

وب گردی