دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی سال 96 بخشوده شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: به پیشنهاد ناجا دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی تا پایان سال 96 بخشوده شد و رانندگان تا پاییز امسال برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

به گزارش ایسکانیوز سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از پلیس راه شرق استان تهران، با بیان اینکه مردم امسال علاوه بر مدیریت سفر با پلیس بسیار خوب همراهی کردند؛ افزود: به مسافران نوروزی توصیه می کنیم طول سفر را بخشی از مسافرت خود تلقی کنند.
وی اعلام کرد: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی تا پایان سال 96 بخشوده شد و رانندگان می توانند اصل خلافی را بپردازند؛ رانندگان تا پاییز برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

چهارم و پنجم فروردین پرتصادف ترین روزهای سفرهای نوروزی


این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به بار ترافیکی در مسیر رفت و برگشت سفرهای نوروزی، از 4 و 5 فروردین به عنوان پرتصادف ترین روزهای سفرهای نوروزی نام برد.
جانشین فرمانده ناجا استان های مازندان، گیلان، قم، فارس و خراسان رضوی را به عنوان پرترددترین استان ها در نوروز امسال عنوان کرد و گفت: استان های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی پر تصادف ترین استان های کشور در این ایام بودند.
سردار مومنی تصریح کرد: تجربه نشان داده سرعت غیرمجاز تنها 10 دقیقه زمان رسیدن به مقصد را کاهش می دهد بنابراین به رانندگان توصیه می کنیم از عجله و شتاب در سفرهای نوروزی خودداری کنند.
سردار مومنی با بیان اینکه سرعت متوسط در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است به رانندگان توصیه کرد: حتما سرعت متوسط را کاهش داده و به کمتر از 80 کیلومتر بر ساعت برسانند تا شدت حوادث کم شود.
سردار مومنی در خاتمه بدون اشاره به شاخص های امنیتی نوروز سال گذشته ،گفت: شاخص های امنیتی در نوروز امسال بهتر از سال قبل شده است.

پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 917744

وب گردی

وب گردی