وضعیت کرمانشاه هر سال بدتر می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت استان هر سال بدتر از سال قبل می شود، بر لزوم حرکت جهادی برای خروج از رکود تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد صفری امروز پنج شنبه در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: متاسفانه جلسات بسیاری برگزار می شود که بر روی هم انباشته می شود و هیچ خروجی ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است کمیته ای با حضور کارشناسان تشکیل شود تا به طور جدی پیگیر مصوبات جلسات باشند.

وی یادآور شد: تا کنون تعدادی از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری اجرا شده و هنوز به صورت کامل همه مصوبات اجرایی نشده است و حتی تعدادی از مصوبات تا کنون حتی ابلاغ هم نشده است و این ابهاماتی دارد.

صفری در ادامه اشاره ای به اعتبارات بازسازی داشت و گفت: با وجود گذشت ۲ ماه از ابلاغ این اعتبارات اما تا کنون موافقت نامه ای در این خصوص صادر نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: قبل از سال ۹۷ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از جناب آقای نوبخت درخواست کردیم که برای استان لحاظ کند اما متاسفانه از سوی مدیران به خوبی دنبال نشد و جا دارد این مسئله با حساسیت پیگیری شده تا به وضعیت استان کمک شود.

وی از اینکه استان کرمانشاه جزو استانهای توسعه نیافته است ابراز تاسف کرد و بیان داشت: متاسفانه هر ساله وضعیت نسبت به سال قبل بدتر می شود و برای خروج از این رکود نیازمند یک حرکت جهادی هستیم.

901

کد خبر: 919354

وب گردی

وب گردی