حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد بجنورد در منطقه محروم روستای باران آباد

دانشجویان جهادگر واحد بجنورد در قالب تیم 19 نفره ایام نوروز خود را در روستای باران آباد از توابع روستای کالیمانی بخش مانه و سملقان گذراندند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد بجنورد، دانشجویان جهادگر رشته های مختلف تحصیلی عمران، حسابداری، مدیریت آموزشی، مهندسی پزشکی، مدیریت بازرگانی، مهندسی برق، روانشناسی و...... دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تحت عنوان گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده با هدف کمک و فعالیت جهادی در بخش های عمرانی و فرهنگی در منطقه محروم بخش مانه و سملقان به روستای باران آباد سفر کردند و تعطیلات نوروزی خود را در این منطقه گذراندند و تجربیات گرانسنگی را کسب کردند.

کار بی وقفه و شبانه روزی بتن ریزی فونداسیون مسجد روستا، پیگیری مشکلات مردم روستا، اهدای مواد غذایی به مردم محروم و مستضعف روستا، اهدا هدایایی برای کودکان روستا، انجام امور فرهنگی و آموزشی از جمله برگزاری کلاس های مختلف آموزشی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و جانباز روستا، برگزاری کلاس های احکام و نماز برای جوانان و مردم روستا از جمله اقدامات انجام شده توسط تیم 19 نفره بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی بود.

دانشجویان با توجه به حرفه ای که در آن مهارت داشتند در کمیته های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، ورزش و جوانان، عمرانی و.... به مدت هشت روز به محرومان امداد رسانی کردند.

201

کد خبر: 919926

وب گردی

وب گردی