گزارش نمایندگان دولت جامع و کامل نبود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دوشنبه، نشست مشترک کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در خصوص جلسه مشترک کمیته ساماندهی بازار ارز کمیسیون اقتصادی که از صبح امروز با حضور نمایندگان دولت برگزار شده است افزود: گزارش ارائه شده ازجانب نمایندگان دولت، گزارشی جامع و کامل مربوط به تصمیمات دولت در خصوص ساماندهی بازار ارز نیست و همانگونه که شاهدیم اقدامات دولت نیز به کندی و تدریجاً در حال اجراست.
وی با بیان اینکه هنوز برنامه جامع دولت در مورد بازار ارز مشخص نیست اظهار داشت : به دلیل نبود اطلاعات کافی نمایندگان دولت از برنامه دولت برای ساماندهی بازار ارز مقرر شد نمایندگان دولت گزارش جامع خود را نهایتاً تا یکشنبه صبح آماده و در نشست مشترک کمیته ارائه کنند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست روز یکشنبه، ما نیز طرح خود را مطرح می کنیم و هر جا امکان تطابق طرح ساماندهی بازار ارز مطرح شده ازجانب کمیسیون اقتصادی مجلس با اقدامات دولت وجود داشته باشد، این تطابق در صورتجلسه ای نهایی می شود و مواردی که مغایرت دارد نیز در صورت پذیرش دولت، در قالب یک لایحه به مجلس ارائه می شود.
پورابراهیمی افزود: در صورت نبود تطابق و یا ارائه لایحه از جانب دولت، طرح دوفوریتی کمیسیون اقتصادی درخصوص ساماندهی بازار ارز به صحن علنی ارائه می شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: نشست کمیته ساماندهی بازار ارز یکشنبه آینده با حضور معاونان وزرا و بانک مرکزی برگزار می شود.
وی گفت: در روز دوشنبه آینده نیز نشست مشترک کمیسیون با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

305

کد خبر: 921186

وب گردی

وب گردی