چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برکنار نمی شود؟

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به سقوط ارزش پول ملی گفت: سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت است چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برکنار نمی شود

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: مسئولین التهابات بازار دلار را کنترل کردند اما چرا زودتر انجام ندادند هرچند که امیدواریم این تصمیم موقت نباشد، تورم را ۹ درصد اعلام می کنند ولی چنین نیست.

وی ادامه داد: سقوط ارزش پول ملی کاملا داخلی نیست و عده ای خودشان را به برجام بستند که مشکلات حل شود اما چنین نشد همانگونه که رهبری گفته بودند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: فروش نفت داریم و باید دلار نفت باعث درست شدن بازار شود نه اینکه دلال وارد شود و به جای اینکه پول وارد تولید شود در بازار طلا و دلار سرمایه گذاری شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: مردم هم باید همکاری کنند و از طرفی سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت نیز است چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برکنار نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر ارتش نیز گفت: منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند و امام(ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: امروز همین ارتش در خاورمیانه و جهان دارای جایگاه است و همه شاعد فعالیت های مناسب آن در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیماری آیت الله ایمانی نیز گفت: خدمات نماینده ولی فقیه در فارس بسیار بوده و امیدوارم با دعای همگان هرچه سریعتر شفا یابد.

900

کد خبر: 931605

وب گردی

وب گردی