آمار درخشان سرخابی ها در شب صدرنشینی

سرخابی های پایتخت با پیروزی هایی که شب گذشته به دست آوردند موفق شدند به عنوان صدرنشینان گروه خود راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخابی های پایتخت در ادامه فصل خوب خود اینبار در آسیا نیز موفق به صدرنشینی شدند.

در این بین سید مهدی رحمتی با کلین شیتی که در بازی شب گذشته کرد به 20 کلین شیت در آسیا رسید و از این حیث به برترین دروازه بان کل ادوار جام باشگاه های آسیا تبدیل شد.

علیرضا بیرانوند دروزاه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس هم با کلین شیتی که شب گذشته کرد به پنج کلین شیت از 6 بازی گذشته رسید و به بهترین دروازه بان دور گروهی بدل شد؛ دروازه او در پایان دور گروهی تنها 3 بار باز شد که همه آنها مربوط به بازی رفت در برابر السد بود.

صادق محرمی پدیده جوان و با استعداد پرسپولیس در حالی شب گذشته به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد که شایعاتی مبنی بر وجود پیشنهاد های اروپایی در اطراف او شنیده می شود. البته صادق محرمی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خیره کننده ای داشت و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این مسابقات محسوب می شد.

وریا غفوری نیز برترین بازیکن بازی شب گذشته در برابر الهلال بود. گل 3 امتیازی وریا جواز صعود این تیم به عنوان صدر نشین این گروه را امضا کرد. غفوری در طول فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین مهره های استقلال بوده است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد یکی از مسافران جام جهانی خواهد بود.

پرسپولیس با پیروزی شب گذشته 13 امتیازی شد و بهترین عملکرد امتیازی خود در تمام ادوار لیگ قهرمانان آسیا را ثبت کرد؛ ضمنا این دومین باری بود که پرسپولس با صدرنشینی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند.

استقلال نیز در حالی با صدر نشینی راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد که به اعتقاد تمام کارشناسان در گروه مرگ این رقابت ها قرار داشت و صدرنشینی در چنین گروهی بدون شک کار بزرگی بود که شاگردان شفر به خوبی از عهده آن برآمدند.

پرسپولیس با صدرنشینی در گروه D این رقابت ها به احتمال فراوان باید در برابر الجزیره امارات قرار بگیرد از طرفی استقلال نیز باید با برنده دیدار ذوب آهن و لوکوموتیو تاشکند دیدار کند.

606

کد خبر: 932688

وب گردی

وب گردی