برگزاری جشن میلاد ائمه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار

فرمانده سپاه رودبار گفت :همه کسانی که در جایگاه های مختلف قرار دارند و از حریم و حرمت کشور دفاع می کنند و با تحصیل علم و اندیشه به ملت خدمت می رسانند در واقع پاسداران انقلاب هستند.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از واحد رودبار،میلاد با سعادت ستارگان آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسین(ع) ، امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) با حضور دانشجویان،اساتید،هیات رئیسه و مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه رودبار سرهنگ پاسدار آقای جاوید فلاح برگزار شد.دکتر مهدی فدایی رئیس واحد ضمن خیر مقدم به مدعوین، ولادت سه نور بزرگوار و تقارن روز پاسدار با تاسیس سپاه پاسداران را به همه حافظان امنیت تبریک گفت و افزود:هر مناسبتی که با نام امام حسین (ع) بر پا می شود رشادت،فداکاری و اتفاقات میدان کربلا یادآوری می گردد که می‌تواند برای ما الگو مقابله با ستمگری باشد.

سرهنگ فلاح فرمانده سپاه رودباردر ادامه ضمن تبریک اعیاد ولادت سه مولود مبارک گفت:همه کسانی که در جایگاه های مختلف قرار دارند و از حریم و حرمت کشور دفاع می کنند و با تحصیل علم و اندیشه به ملت خدمت می رسانند در واقع پاسداران انقلاب هستند.

وی درادامه تصریح کرد: ماندگاری امام حسین (ع) و ائمه معصومین(ع) در طول تاریخ تا کنون در علم ، معرفت الهی و رفتارهای اخلاقی آنان بوده است.فرمانده سپاه رودبار با سخنی از مقام معظم رهبری که می فرمایند:همه ائمه (ع)نور واحد هستند اظهار داشت:همه ائمه ما همان راهی را رفتند که امام حسین(ع)با همان اصول و با روش مختلف حرکت داشت.

فرمانده سپاه رودبار خطاب به دانشجویان گفت:دانشجوبان با مطالعه به همراه مهارت آموزی و اخلاق مداری خود می توانند نیاز جامعه را مرتفع نمایند.

سرهنگ فلاح با سخنی از امام حسین(ع)که می فرماید:مراجعه مردم به شما نعمتی است از سوی خدا بر شما، دست رد نزنید اظهار داشت:در کارها نسبت به یکدیگر مهربان و در مشکلات راهگشا باشید و با برخورداری از علم و معرفت قله های ترقی و موفقیت را در جامعه بوجود بیاورید.در خاتمه با مدیحه سرایی مداح اهل بیت (ع)،پذیرایی و اهداءجوایز از دانشجویان قدر دانی بعمل آمد.

204

کد خبر: 934289

وب گردی

وب گردی