آخرین جزئیات از انتخاب شهردار کرج/هشت نفر در صف

رئیس شورای شهر کرج گفت: تاکنون 8 نفر برای تصدی شهرداری معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج روز 26 فروردین ماه 97 در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا داد و محمدرضا احمدی نژاد به سرپرستی شهرداری کرج منصوب شد؛ رئیس شورای شهر دلیل استعفای وی را بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط می دانست.

در بخشی از استعفاء‌نامه نصیری با اشاره به اختلافات شهرداری و شورای شهر کرج آمده است:‏

"در ۷ ماه قبل مسئولیتی را بر دوشم گذاشتید تا به عنوان یک خدمتگزار به مردمی که امید بسته و بر این باور بودند که کرج میزبان سرریز مشکلات پایتخت شده است و خواهان هویتی تازه و مستقل برای شهر بودند به میدان بیایم. تلاش داشتم با ظرفیت و استعدادهای موجود مدیریت شهری و با مشارکت شهروندان مشکلات شهر را کم کنم، اما در این مسیر موانعی خارج از اراده من و همکارانم رخ داد که ادامه کار را با آرمانی که در سر داشتم دست نایافتنی خواهد کرد. ‏بر اساس این گزارش ،شورای شهر کرج با استعفای وی موافقت کرده است."

تاکنون نام دو نفر برای تصدی شهرداری کرج به گوش خورده از جمله سریزدی و ترکاشوند بوده است.

حدود دو هفته از استعفای شهردار کرج گذشته که انتقادات نسبت به عدم برگزاری جلسات شورای این شهر برگزار شد.

محمد نبیونی در رابطه با آخرین جزئیات از انتخاب شهردار کرج در شورای شهر، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: هنوز مشغول بررسی انتخاب شهردار با توجه به شرایط موجود هستیم.

وی با بیان این که فردا در این خصوص یک جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد، ادامه داد: تاکنون 8 نفر برای تصدی شهرداری معرفی شده اند.

رئیس شورای شهر کرج در پاسخ به این سوال که چه زمانی این هشت نفر برنامه هایشان را ارائه خواهند داد، تصریح کرد: در رابطه با این موضوع انشالله در در جلسه فردای شورای شهر تصمیم گیری خواهد شد.

نبیونی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به وی به دلیل عدم برگزاری جلسات شورای شهر در هفته گذشته اظهار داشت: طبق قانون باید هر ماه حداقل شورای شهر دو جلسه برگزار کند که در آن دو جلسه دستور کار هم وجود داشته باشد به همین منظور با مشخص شدن دستور کار جلسات طبق روال همیشگی جلسات شورای شهر برگزار خواهد شد.

901/900

کد خبر: 936040

وب گردی

وب گردی