رونالدو: تمام بازیکنان بایرن می‌توانند خطرناک باشند

رونالدو نازاریو دلیما، مهاجم سابق رئال مادرید معتقد است که هر بازیکنی از بایرن می‌تواند به رئال ضربه بزند.

به گزارش ایسکانیوز، رئال مادرید امشب میزبان بایرن مونیخ خواهد بود و مهم ترین دیدار فصل خود تا به اینجا را پیش رو خواهد داشت. شاگردان زیدان در دیدار رفت به پیروزی 2-1 رسیدند و امشب امیدوارند که بتوانند از پیروزی خود در خانه دفاع کرده و به فینال رقابت ها صعود کنند. حال رونالدو به تمجید از بایرن پرداخت و مدعی شد که تمامی بازیکنان هاینکس می‌توانند برای رئال دردسرساز شوند.

او در مصاحبه با آ.اس گفت:" به برنابئو نخواهم رفت زیرا خیلی استرس می‌گیرم. فلورنتینو هیجان بازی را خیلی بالا می‌برد. می‌خواهم از خانه بازی را تماشا کنم تا بتوانم خودم را کنترل کنم. بایرن تیم بزرگی است و تکلیف تیم صعود کننده مشخص نیست، هر بازیکنی می‌تواند به رئال صدمه بزند، بازی سختی خواهد بود.

سابقه رقابت رئال و بایرن خیلی طولانی است، این تقابل، یک دوئل بزرگ است که در چهار سال، سه بار تکرار شده است، اتفاقی که احتمالا دیگر نخواهیم دید."

رونالدو درباره زیدان گفت:" من همیشه عاشق زیدان بوده ام. از عملکردش خیلی راضی هستم و مدت‌هاست که او را زیر نظر دارم، حتی وقتی که در کاستیا بود به او سر می‌زدم. اوضاع برای او خیلی خوب پیش رفته و شایسته هر لحظه زندگی اش است.زیدان از ابتدا یک مربی خوب به نظر می‌آمد، او عاشق فوتبال است. من نمی‌دانستم او چگونه مربی خواهد شد ولی مطمئن بودم که مربی خیلی خوبی می‌شود."

606

کد خبر: 936466

وب گردی

وب گردی