آماده باش پلیس ایتالیا برای بازی لیورپول

در حالی که تنها 5 هزار بلیت برای بازی برگشت دو تیم رم و لیورپول به هواداران لیورپول فروخته شده، حدود 50 هزار هوادار به پایتخت ایتالیا سفر کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، پس از درگیری های پیش از دیدار رفت دو تیم در خیابانی نزدیک به آنفیلد که منجر به مجروحیت شدید یک هوادار لیورپول شد، پلیس ایتالیا تدابیر ویژه ای برای بازی برگشت در نظر گرفته است. بیش از 1200 مامور پلیس در رم حضور خواهند داشت تا اتفاقات را کنترل کنند و همچنین تمامی کافه‌هایی که نزدیک ورزشگاه هستند و فوتبال را به صورت زنده پخش می‌کنند، اعلام کرده اند که در شب بازی تعطیل خواهند بود.

به علاوه، آقای لوسیانی، رئیس پلیس رم اعلام کرده که هیچ مغازه ای حق فروش مشروبات الکلی تا پایان بازی فردا شب را نخواهد داشت. او در این رابطه گفت:" چالش دشواری پیش روی ماست ولی چیزی که مهم است این است که شهروندان، هواداران و همه از این بازی لذت ببرند. روز مهم ورزشی پیش روی ماست، نه چیز دیگری"

همچنین قرار است که تمامی هواداران لیورپول در پیاتزا دله کانستره جمع شوند و با اتوبوس به مسیرهایی که می‌خواهند بروند تا از پیاده روی آنها در شهر جلوگیری شود.

آقای لوسیانی ادامه داد:" ما امنیت هواداران لیورپول را تضمین می‌کنیم، اگر که آنها به قوانین احترام بگذارند و مثل همیشه رفتاری منطقی داشته باشند. ما چیز ویژه ای از آنها نمی‌خواهیم، فقط می‌خواهیم که به قوانین احترام بگذارند.

606

کد خبر: 936481

وب گردی

وب گردی