خوشحالی سفیر ایتالیا از بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلی

سفیر ایتالیا در تهران ضمن اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه کتاب به مصلای تهران گفت: خوشحالم که نمایشگاه به جای قبلی خود برگشته است و این موجب استقبال پرشور مردم و نقطه‌ی قوتی برای نمایشگاه محسوب می شود.

به گزارش ایسکانیوز از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مائورو کونچاتوری؛ سفیر ایتالیا در تهران درباره‌ی این رویداد فرهنگی گفت: دیدگاه من در خصوص نمایشگاه امسال کاملا مثبت است و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردم.

کونچاتوری ادامه داد: خوشحالم که نمایشگاه به جای قبلی خود برگشته است و این موجب استقبال بسیار مردم شده و نقطه‌ی قوت نمایشگاه امسال به حساب می‌آید.

سفیر ایتالیا در تهران با اشاره به تاثیر نمایشگاه کتاب تهران در گسترش تعاملات فرهنگی ایران و ایتالیا گفت: بدون تردید نقطه‌ی قوت ما حضور قدرتمند فرهنگی ایتالیا در ایران بود و اینکه ایتالیا مهمان ویژه‌ی نمایشگاه سال پیش بود، یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود. گسترش ارتباطات فرهنگی تاثیر بسیاری در شناخت دو طرف خواهد داشت و امیداوریم شاهد تداوم چنین روندی باشیم.

مائورو کونچاتوری در پاسخ به این سوال که برای گسترش روابط فرهنگی ایران و ایتالیا چه پیشنهادی دارید، گفت: تصور می‌کنم حضور ما در نمایشگاه کتاب تهران به منظور گسترش فرهنگ ایتالیا در ایران انتخاب بسیار آگاهانه و درستی باشد. نمایشگاه کتاب تهران به نمایشگاهی بین‌المللی و مکانی برای گفتمان کشورها تبدیل شده است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 946847

وب گردی

وب گردی