سومین دوره‌ی جشنواره ملی «حرف حساب» برگزار می شود

سه نشست نخست سالن بین‌‌الملل سی‌و‌یکمین نمایشگاه کتاب تهران به سومین دوره‌ی جشنواره‌ی ملی «حرف حساب» اختصاص دارد که روز دوشنبه 17 اردیبهشت در سرای ملل مصلای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روز دوشنبه نشست اول سرای ملل به موضوعاتی چون خوش‌آمدگویی به زبان انگلیسی، پخش فتوکلیپ، معرفی رویداد، شیوه‌نامه‌ی اجرایی و داوری، ارایه‌ی آزمایشی به همراه نمایش فیلم، نمونه‌های موفق ایرانی و بین‌المللی تئاتر انگلیسی و معرفی برگزیدگان ارایه‌ی فارسی اختصاص دارد که در ساعت 10 برگزار می‌شود.

نشست دوم که ساعت 11:30 روز دوشنبه برگزار می‌شود، شامل 6 ارایه‌ی بین‌الملل انگلیسی و روسی و داوری آثار سومین دوره‌ی جشنواره‌ی ملی «حرف حساب» است. سخنرانان این نشست عمار جلالی‌منش، معاون علم اطلاعات پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران و دکتر بیژن رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

نشست سوم هم با موضوع جشنواره‌ی ملی «حرف حساب» به اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان اختصاص دارد که با حضور مدعوینی از جمله دکتر برات قبادیان؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، پروانه سلحشور؛ نماینده مجلس، دکتر سیروس علیدوستی رئیس پژوهشگاه علوم و فناروی ایران و دکتر احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ساعت 12:30 در سرای ملل برگزار خواهد شد.

جشنواره فارابی و تعاملات دانشگاهی در حوزه بین‌الملل» عنوان چهارمین نشست سرای ملل در روز دوشنبه است که با حضور حسین میرزایی رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، عبدالامیر نبوی دبیر علمی جشنواره فارابی، رضا ماحوزی معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی،علیزاده و احمد شاکری در ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

نشست پنجم سرای ملل در روز دوشنبه به فعالیت‌های فرهنگی کلیمیان و دفاع مقدس اختصاص دارد. سخنرانانی از جمله سیامک مره صدق نماینده مجلس، خاخام یونس حمامی؛ رهبر مذهبی و هارون یشایایی روزنامه‌نگار در این نشست که در ساعت 17 در سرای ملل واقع در سالن بین‌الملل نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، حضور به هم می‌رسانند.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 947540

وب گردی

وب گردی