غرفه دانشگاه آزاد ویترینی از تازه‌های نشراست/«تاریخ طبرستان»پرفروش‌ترین

نماینده انتشارات واحد ساری با بیان اینکه غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران، ویترینی از تازه های نشر واحدهای این دانشگاه است، گفت: هر استانی با حضور در نمایشگاه کتاب تهران می تواند ضمن معرفی کتاب های خود به سایر مناطق، بتواند تامین کننده نیاز سایر واحد در اقصی نقاط ایران باشد.

منوچهر طاهری که به نمایندگی از انتشارات واحد ساری به سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آمده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، اظهار کرد: امسال به نمایندگی از انتشارات استان مازندران با حدود 60 عنوان از تالیفات اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در سه سال اخیر منتشر شده به نمایشگاه کتاب تهران آمده ایم.

وی افزود: این آثار در حوزه های مختلف شامل آثار علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، پزشکی و هنر است.

نماینده انتشارات واحد ساری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کتاب تاریخ طبرستان تالیف یکی از اعضا هیات علمی از برجسته ترین آثار واحد ساری است که تاکنون فروش خوبی داشته و علاوه بر دانشجویان استان ، موسسات مختلف و مردم نیز از این کتاب استقبال کرده اند.

طاهری اضافه کرد: با توجه به اینکه انتشارات واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال کتابهای مختلفی را منتشر می کنند نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک ویترین بین المللی محل خوبی برای عرضه آثار دانشگاه است و دانشجویان و سایر افراد با رونمایی آثار می توانند از فعالیت های نشر دانشگاه آزاد اسلامی مطلع شوند.

وی با انتقاد از سیستم توزیع و تبلیغات انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهتر است انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استان ها، واحدی برای فروش قرار دهد که کتابهای منتشر شده این مرکز در سراسر مراکز دانشگاهی کشور توزیع شود و هر استانی بتواند ضمن معرفی آثارش به سایر مناطق، بتواند تامین کننده نیاز واحدهای دیگر در اقصی نقاط ایران باشد.

نماینده انتشارات واحد ساری دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در نمایشگاه کتاب تهران با توجه به کمبود فضای غرفه دانشگاه آزاد اسلامی امکان عرضه تمامی آثار واحدها وجود ندارد و در این باره بهتر است فهرستی براساس موضوع و عناوین هر یک از واحد ها به تفکیک قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب توسط واحدها تنظیم شود تا اطلاع رسانی بهتری در این زمینه صورت گیرد.

502

کد خبر: 947550

وب گردی

وب گردی