خط تولید محصول هایتک شرکت دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه راه اندازی شد

خط تولید محصول هایتک شرکت دانش بنیان پارت وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حوزه پک تنفسی و مهندسی پزشکی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، باستانی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، موهبتی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در راس هیاتی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه، یاد و خاطره قهرمانان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دکتر محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در جمع حاضران با بیان اینکه این واحد دانشگاهی از پتانسیل های خوبی برخوردار است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه اکنون دارای 11 رشته دکتری تخصصی، 28رشته کارشناسی ارشد و 58 رشته کاردانی و کارشناسی است و بالغ بر 3200 دانشجو در حوزه های فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر معماری به ارائه خدمات آموزشی می پردازد.

وی افزود: شرکت دانش بنیان پارت وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با محصولاتی نظیر بالش کمک تنفسی و تولید بافت های عصبی با پایه ابریشم که هر دو محصول آن دارای ثبت پتنت جهانی است به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ثبت پتنت بین المللی شناخته می شود.

علیزاده با ارائه گزارشی از فعالیت واحدهای فناور این دانشگاه به موضوع راه اندازی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حوزه فناوری های نوین زیستی در یک ماه آینده اشاره و تصریح کرد: با حضور دکتر ستاری خط تولید محصول هایتک شرکت دانش بنیان پارت وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در حوزه پک تنفسی و مهندسی پزشکی برای تولید انبوه در فاز 2 شهرک صنعتی تربت حیدریه آغاز می شود.

202

کد خبر: 947735

وب گردی

وب گردی