استان مرکزی در ایام ارتحال به مرقد مطهر امام (ره) زائر می فرستد

استاندار مرکزی گفت: این استان جزو شش استانی است که در ایام ارتحال به مرقد مطهر امام زائر می فرستد که این خود افتخار بزرگی است.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی آقازاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طی سال های اخیر برنامه ریزی ها در استان مرکزی برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، مطلوب و شایسته بوده و در مجموع در برگزاری این آئین و بزرگداشت امام نقش آفرینی خوبی داشته است.

استاندار مرکزی افزود: در این رابطه استان مرکزی چند ویژگی و شاخصه دارد، یکی اینکه زادگاه بنیان گذار انقلاب است و دیگر اینکه این استان به واسطه موقعیت جغرافیایی، در سالروز ارتحال امام، در مسیر استان های مختلف و همچنین مرقد امام واقع شده، بنابراین پذیرایی و میهمان نوازی ما در استان مرکزی به نسبت استان های دیگر که در کناره واقع شدند و در مسیر نیستند باید متفاوت باشد.

وی بیان داشت: مهمتر اینکه استان مرکزی زادگاه بنیان گذار انقلاب است که این موضوع وظیفه مسئولین و مردم در این زمینه را سنگین تر و نقش ما را پررنگ تر کرده است و باید تلاش کنیم تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی جزو شش استانی است که در ایام ارتحال به مرقد مطهر امام زائر می فرستد که این خود افتخار بزرگی است، اما مراسمی نیز در شهرستان خمین به عنوان زادگاه امام برگزار می شود که در این زمینه هم بایستی برنامه ریزی صحیح انجام شود که درخور و شایسته شأن آن بزرگوار باشد.

901/900

کد خبر: 947968

وب گردی

وب گردی