طرح هر خانواده یک امدادگر در استان آغاز شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح هر خانواده یک امدادگر در استان آغاز شده است که سال گذشته این طرح در سیب و سوران کامل اجرا شد و در هر خانواده این شهرستان یک نفر امدادگر است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی افزود: در برنامه داریم که 20 هزار نفر از دانش آموزان پایه هشتم، نهم و دهم از طرح دادرس بهره مند شوند، سال گذشته نیز 15 هزار و 15 دانش آموز پایه هشتم در 190 مدرسه در قالب این طرح آموزش دیدند.

راشکی در ادامه اظهار کرد: 620 کانون دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، غنچه های هلال و روستایی در استان فعال است، امسال برنامه داریم 100 دوره آموزش تخصصی برگزار کنیم، مانورهای امداد و نجات و تجهیزات تخصصی امداد و نجات هم در استان افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته تیم دادرس سیستان و بلوچستان مقام اول کشوری پنجمین دوره المپیاد آماده در انزلی و جام بشر دوستی پنجمین المپیاد آماده کشوری را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح همای رحمت برای خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند؛ با ارائه سبدهای غذایی در ماه رمضان امسال اجرا می‌شود، تیم‌های امدادی و جوانان جمعیت هلال احمر نیز در شب‌های قدر حضور فعالی خواهند داشت.

راشکی گفت: طرح هر خانواده یک امدادگر در استان آغاز شده است که سال گذشته این طرح در سیب و سوران کامل اجرا شد و در هر خانواده این شهرستان یک نفر امدادگر است.

901/900

کد خبر: 948093

وب گردی

وب گردی