افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر

استاندار بوشهر از افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان خبر داد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر سال گذشته 7 دهم درصد افزایش یافت و از 37 درصد به 37.7 درصد رسید.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند شامگاه چهارشنبه درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از توجه رئیس سازمان برنامه و بودجه در حل مشکلات اقتصادی و تامین اعتبارات طرح‌های استان بوشهر اظهار داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان معین استان بوشهر در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور است که این مهم سبب شده تا نگاه ویژه‌ای به استان شود.

وی، از افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر سال گذشته 7 دهم درصد افزایش یافت و از 37 درصد به 37.7 درصد رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به کاهش نرخ بیکاری خاطر نشان کرد: کاهش نرخ بیکاری استان بوشهر یکی از اقدامات مهم در فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی است که نرخ بیکاری استان بوشهر سال قبل 3 دهم درصد نسبت به سال ماقبل آن کاهش یافته است.

گراوند از رشد تولید در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با رشد تولید در استان بوشهر رتبه استان بوشهر از بیست و هشتم به بیست و دوم ارتقاء یافته است.

وی، ظرفیت استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات و دیگر حوزه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار است که تنها در توجه به بخش بافت تاریخی بوشهر می‌تواند به میزان طرح‌های پتروشیمی اشتغال ایجاد کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق اجرای بند«و» تبصره«16» قانون بودجه برای حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: با اجرای این مصوبه مشکل بخشی از صنایع زمین‌گیر شده‌ مانند 22 واحد صنعتی مبارک استان بوشهر برطرف می‌شود.

901

کد خبر: 948320

وب گردی

وب گردی