رکورد منفی سرخابی های پایتخت در آسیا

در پایان بازیهای رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی استقلال و پرسپولیس پرخطاترین تیم‌ها شناخته شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان بازیهای رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی استقلال و پرسپولیس پرخطاترین تیم‌ها شناخته شدند.

بازی های رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم و سه تیم ایرانی هم در این مسابقات به میدان رفتند. آمارهای ثبت شده در خصوص این بازیها نشان می‌دهد دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول تیمهای پر خطا در این مسابقات قرار دارند.

سرخابی‌های تهران که ۷ بار در این مسابقات به میدان رفته‌اند از نظر فردی و تیمی خطاهای زیادی در این ۷ بازی مرتکب شده‌اند و این باعث شد تا استقلال با ۱۲۱ خطا پر خطا ترین تیم ایرانی در آسیا باشد. پس از استقلال، پرسپولیس با ۱۱۹ خطا دومین تیم پر خطا در آسیا است تا این آمار نشان دهد استقلال و پرسپولیس درگیرانه ترین بازیها را در این مسابقات ارائه می‌دادند.

چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۱۵ خطا سومین تیم پر خطا در آسیا است و بعد از این سه تیم نیز العین امارات با ۱۰۵ خطا روی بازیکنان حریف چهارمین تیم پر خطای مسابقات است.

سه تیم از چهار تیم پرخطا در آسیا که استقلال، پرسپولیس و العین باشند از غرب آسیا بوده و تنها تیم پر خطای شرق آسیا تیم سرشناس چونبوک موتورز کره جنوبی می باشد.

601

کد خبر: 948417

وب گردی

وب گردی