درخواست دانشگاه آزاد واحد سبزوار از وزرای علوم و بهداشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور و وزرا به سبزوار و استان خراسان رضوی گفت: درخواست هایی به صورت کتبی برای ایجاد رشته دامپزشکی از وزیر علوم و همچنین رشته داروسازی از وزیر بهداشت داشتیم.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه با استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی، امام جمعه سبزوار و جمعی از مقامات استان وارد سبزوار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در کارخانه پارس فولاد سبزوار ضمن بهره‌برداری از واحد احیاء مستقیم در این مجموعه، از اتاق کنترل و بخش‌های مختلف کارخانه بازدید و با توضیح مسوولان در جریان روند احداث و بهره‌برداری و چگونگی فعالیت‌ها و تولیدات این کارخانه قرار گرفت.

کارخانه آهن اسفنجی(واحد احیاء مستقیم) کارخانه پارس فولاد سبزوار با فناوری مهندسی ایرانی و ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل رئیس دانشگاه آزاد واحد سبزوار در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در سفری که آقای رئیس جمهور به سبزوار داشتند قول هایی از جمله راه اندازی راه آهن و بیمارستان حشمتیه را دادند.

وی ادامه داد: اگر آقای رئیس جمهور و دولتمردان به قول هایشان عمل کنند این سفر به پیشرفت شهرستان کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

رئیس واحد سبزوار تصریح کرد: راه اندازی راه آهن سبزوار با توجه به رفت و آمدی که دانشجویان به این شهرستان دارند بسیار مفید و حتی این حرکت در جذب دانشجو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دکتر سعیدی‌اصل با اشاره به قول دیگر رئیس جمهور در رابطه با راه اندازی فولاد سبزوار اظهار داشت: راه اندازی این صنعت در شهرستان موجب ایجاد اشتغال برای جوانان و حتی دانشجویان فارغ التحصیل در سبزوار مثمر ثمر خواهد بود.

وی با اشاره به درخواست های این واحد از وزرای بهداشت و علوم تصریح کرد: درخواست هایی به صورت کتبی مبنی بر ایجاد رشته دامپزشکی از وزیر علوم و همچنین رشته داروسازی از وزیر بهداشت داشتیم زیرا دانشگاه آزاد اسلامی امکانات راه اندازی این دو رشته را دارد.

901/900

کد خبر: 948617

وب گردی

وب گردی