همراهی دانشجویان عرب دانشگاه حیفا با مردم غزه

امروز تعدادی از دانشجویان عرب دانشگاه حیفا در همراهی با مردم غزه در این دانشگاه تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، ده ها نفر از دانشجویان عرب دانشگاه حیفا به مناسبت بزرگداشت 70 امین سالگرد روز نکبت و همراهی با مردم غزه بعدازظهر امروز دوشنبه در این دانشگاه تظاهرات کردند.

نماینده این دانشجویان عرب در گفتگو با پایگاه خبری عرب ۴۸ اعلام کرد: تظاهرات‌ های امروز ما حاکی از همبستگی فرزندان ملت فلسطین با ملت خود به ویژه مردم غزه است.

وی تاکید کرد: ما در مقابل کشت و کشتار اسرائیلی‌ ها ایستاده ایم و تاکید می‌کنیم که بازگشت به سرزمین‌ های فلسطینی در نهایت محقق خواهد شد.

این دانشجویان اعلام کردند: این تظاهرات به مناسبت بزرگداشت سالگرد روز نکبت برگزار شده و ما هرگز حوادث سال ۱۹۴۸ در مورد مردم فلسطین و اخراج آنها از سرزمین خود و تخریب روستاها و منازل آنها و ترور هموطنان خود را از یاد نخواهیم برد.

آنها تاکید کردند: فرزندان ملت فلسطین در کنار ملت محاصره شده خود در نوار غزه ایستاده است که در میان اشغالگران بوده و در جریان مشارکت فلسطینیان در راهپیمایی سالگرد روز نکبت و اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس علیه آنان مرتکب جنایات وحشتناک می‌شوند و تک تیراندازان رژیم صهیونیستی تظاهرات ‌کنندگان بی‌دفاع، خبرنگاران و کادرهای پزشکی را به صورت مستقیم هدف قرار می‌دهند.

جنبش های دانشجویی عرب در دانشگاه حیفا با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ما مانند اعضای پیکری واحد هستیم که اگر یکی از اعضای آن به درد آید دیگر اعضای آن نیز احساس درد می کنند چرا که ما نیز جزئی از پیکر فلسطین است.

کد خبر: 949336

وب گردی

وب گردی