پرسپولیس هم مثل برانکو در دل مسلمان مرد!/ شادی بی مهندس+ عکس

دوربین عکاسان ورزشگاه آزادی صحنه ای را شکار کرده که شاید مسلمان ناخواسته این صحنه را رغم رده باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز گذشته با درخشش سیدجلال حسینی موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند. استرس و حساسیت این دیدار برای پرسپولیسی ها اهمیت زیادی داشت و سوپرمن به موقع به داد آن ها رسید.

استادیوم 100هزارنفری آزادی در حدی پرشده بود که حدود 15هزار هوادار در راهرو ها و مسیر عبور و مرور نشسته بودند تا جشن صعود بگیرند. در این سیل جمعیت تنها یک نفر از این صعود خوشحال نبود، محسن مسلمان!

مهندس پرسپولیسی ها که این روزها یکی از مغضوبین برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود از صعود تیمش اصلا خوش حال نشد تا به حواشی دامن بزند. شاید بشود کمی مسلمان را درک کرد، بهترین پاسور لیگ برتر مدت هاست به دلایلی که هنوز کسی نمی داند نیمکت نشین شد تا با دلخوری جمع سرخ پوشان را ترک کند؛اما نمی شود هضم کرد این حجم از بی اعتنایی به هواداران و صعود تیم را!

دوربین عکاسان ورزشگاه صحنه ای را شکار کرده که شاید مسلمان ناخواسته این صحنه را رغم رده باشد. وقتی سیدجلال حسینی گل دوم و بهتر است بگوییم گل صعود را زد ورزشگاه منفجر شد و تنها کسی که بی اعتنا روی نیمکت لم داده و بود با چهره ای عبوس خوشحالی ارتش سرخ را نظاره گر بود آقای مهندس بود. او حتی در عکس دسته جمعی تیمش پس از پایان بازی شرکت نکرد تا مشخص شود او به عمد خوش حالی نکرده!

601

کد خبر: 949421

وب گردی

وب گردی