افزایش تسهیلات مالی برای ادامه تحصیل داوطلبان دانشگاهی

رییس هیات عالی نظارت منطقه ده  دانشگاه آزاد اسلامی خواستار اجرای طرح های اشتغال زا با مشارکت دستگاهها ، اداره کل تعاون ، بانکها و سازمانهای استان خوزستان شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز: دکتر امیدوار رضایی رییس هیات عالی نظارت منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور بازدید از واحدهای دانشگاهی استان خوزستان در دبیرخانه هیات نظارت این منطقه شرکت کرده بود دراین خصوص گفت:دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با اعلام ظرفیت و صندلی های خالی خود ، کاهش شهریه و همچنین با همکاری بانکها ، اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی و دیگر سازمان ها با اختصاص وام بلند مدت ادامه تحصیل را برای داوطلبان دانشگاهی فراهم نماید .

رییس هیات عالی نظارت منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به منظور استفاده از توان اجرایی مقامات استانی در تسهیل روند فعالیت واحدهای دانشگاهی با استاندار خوزستان و تعدادی از معاونین او دیدار کرد. در این نشست،مقرر شد تا معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با تشکیل کار گروهی متشکل از دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانکها و دیگر صنایع این استان، رشته­ های تحصیلی مورد نیاز را شناسایی و از طریق کاهش شهریه و اختصاص وام بلند مدت از سوی بانکها امکان ادامه تحصیل را برای داوطلبان فراهم نمایند.

بنابراین گزارش در این نشست مشترک همچنین در خصوص مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و نهادهای اجرایی استان، افزایش وام دانشجویی بویژه با امکان باز پرداخت پس از فراغت از تحصیل تصمیماتی گرفته شد

کد خبر: 952274

وب گردی

وب گردی