7 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد 7 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ "نادر رحمانی" در تشریح این خبر،گفت: محور های " اولنگ –شاهرود" در استان های گلستان و سمنان و " دیزین-شمشک " در استان های تهران و البرز مسدود است.

وی از انسداد محور "دره شهر – پلدختر" محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه خبرداد و گفت: مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

این مقام انتظامی به مسدود بودن محور " شوش – فتح المبین" در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل اشاره و بیان کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین از این محور ممنوع است.

سرهنگ رحمانی گفت: کمربندی "آذرشهر به پل غله زار" در استان آذربایجان شرقی به علت سیلابی شدن رودخانه، پایه های پل شکسته شده برهمین اساس این محور مسدود است و مسیر جایگزین از داخل شهر "آذر شهر" انجام می شود.

وی ادامه داد: محور "خلخال – اسالم" در استان اردبیل به علت عملیات راه سازی در محدوده کیلومتر 7 الی 18.5 از تاریخ 31 فروردین الی 31 تیرماه مسدود است و مسیر جایگزین از محور "خلخال-پونل" می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خاتمه گفت: محور "پونل – خلخال" استان گیلان (به طور کامل) از ساعت 19:30 روز شنبه 29 اردیبهشت ماه به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

700

کد خبر: 952719

وب گردی

وب گردی