سردار رادان :  آمادگی کاملی  برای مقابله با حربه های دشمن داریم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در خصوص حربه دشمن در ایجاد اغشاشات داخلی و نفاق افروزی در داخل کشور گفت: توان نظامی و امنیتی نیروهای انقلاب نسبت به قبل بیشتر شده و ما با آمادگی کاملتری در صحنه های حساس حضور خواهیم داشت.

سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با تقدیر از حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس مهمترین عامل این حضور را پشتیبانی از ولی فقیه دانست و گفت: مردم مسلمان و روزه دار با حضور خود در این راهپیمایی اعلام کردند که در مسیر انقلاب نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از ولایت فقیه خواهند برداشت.

وی در ادامه به دلایل این حضور پرشور اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین مولفه هایی که حضور مردم را در این صحنه پررنگ تر جلوه می دهد اعتقاد آنها به دشمنی و ددمنشی امریکا،اسراییل و بد عهدی های اروپایی هاست ضمن اینکه این تنفر روز به روز بیشتر می شود.

رادان افزود: دیگر مولفه ای که چنین حضوری را پرشور می کند بیشتر شدن حس آزادی خواهی مردم است، که در مسیر نهایی شدن آن قرار داریم ضمن آنکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و همه آزادی خواهان مسلمان از اصلی ترین نوع حمایت های آزادی خواهی بشمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: آمریکا با این خطای بزرگی که انجام داد، ثابت کرد که در فاز اولاً فهم و عقل سیاسی ندارند که بتوانند کشوری را اداره کنند چه برسد جهانی را؛ و دوم اینکه آمریکایی ها با این خطای بزرگ گام های بزرگی را برای نابودی اسرائیل برداشتند که ما از این امر بسیار خرسندیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14خرداد امسال در خصوص حربه دشمن در برنامه ریزی های آنها به جهت ایجاد اغشاشات داخلی و نفاق افروزی در داخل کشور گفت: توان نظامی و امنیتی نیروهای انقلاب و نیروهای انتظامی از گذشته تا به حال نه تنها کمتر نیست بلکه نسبت به قبل بیشتر شده ضمن آنکه ما با آمادگی کاملتری در صحنه های حساس حضور خواهیم داشت.

کد خبر: 954546

وب گردی

وب گردی