قمری: از مسئولان وزارت ورزش دلخور نیستم/ رسانه‌ها به جای دامن زدن به حواشی، از ورزشکاران حمایت کنند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده که بخواهم ناراحت شوم و جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان را ترک کنم.

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دو چرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص حواشی رخ داده در آیین نکوداشت روز ملی دوچرخه که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم روز گذشته (دوشنبه) که با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، قرار بود از 2 مورد از اقدامات انجام شده رونمایی صورت بگیرد که من از این موضوع بی خبر بودم. در مراسم دیروز موضوع سند توسعه ملی دوچرخه‌سواری و همچنین ایجاد کمیته همگانی مطرح شد که من در همان جا به عبدالحمید احمدی (معاون وزیر ورزش) گلایه کردم و گفتم اگر قرار است سندی تهیه شود، باید فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان متولی اصلی این رشته از همان ابتدا در جریان باشد.

وی ادامه داد: در طی جلسه از مسوولان خواستم تا از موضوع به درستی با خبر شوم و بعد اقدامات دیگر صورت یگیرد که متاسفانه شاهد بازخورد دیگری از آن در رسانه ها بودم. حتی گفته شد از ناراحتی این جلسه را ترک کردم که چنین موضوعی را تکذیب می کنم چرا که اتفاقی نیفتاده تا بخواهم ناراحت شوم و جلسه را ترک کنم. هیچ دلخوری و ناراحتی اصل در کار نیست.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان گفت: از رسانه ها بسیار گله مندم چرا که به جای پرداختن به آمادگی ورزشکاران من در بازی های آسیایی، به حاشیه ها می پردازند در حالی که اصلا اتفاقی نیفتاده است. بهتر است به جای پرداختن به این حواشی، به مسائل مهم ورزشی پرداخته شود.

602

کد خبر: 955278

وب گردی

وب گردی