نماینده فوتسال پیام نور در لیگ برتر باقی خواهد ماند 

صبح امروز طی نشست مشترکی که با حضور معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه دکتر امین ناجی، دکتر شریف مقدسی مشاور معاونت فرهنگی واجتماعی، دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه ودکتر علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در دفتر معاونت مالی واداری برگزار شد، مقرر گردید نماینده فوتسال بانوان  پیام نور در لیگ برتر سال جاری باقی بماند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیزاده دراین نشست ابراز داشت بایستی درجایی هزینه کنیم که با کمترین هزینه کرد بیشترین منفعت را داشته باشیم وی افزود معتقدم در ورزش هزینه کردن معنا ندارد بلکه سرمایه گذاری است بایستی بررسی و کارشناسی جامعه ای از منافع حضور این تیم در این مسابقات به هیات ریسه ارائه شود.

دکتر امین ناجی نیز در این دیدار ضمن تشکر وقدردانی از شفافیت وچابکی ایجاد شده در حوزه معاونت اداری مالی افزود اداره کل تربیت بدنی دانشگاه یکی از حوزه هایی است که به جرات می توان گفت این حوزه می تواند الگوی خوبی در جذب منابع برون سازمانی برای سایر حوزه های دانشگاه باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی ودانشجویی دانشگاه نیز به پتانسیل بالای فوتسالیست های خانم دانشگاه اشاره داشت و افزود: حضور 6 دانشجوی پیام نور در تیم فوتسال بانوان که اخیرا عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد گواه براین ادعا است وی ادامه افزود سیاست ما توجه ویژه تربه ورزش بانوان است که امیدواریم با قول حمایت های سایر دستگاه ها شاهد ارتقا جایگاه تیم فوتسال دانشگاه در لیگ سال جاری باشیم.

دکترنصیرزاده نیز در این نشست ضمن تشکر از توجه ویژه معاونین محترم دانشگاه به فعالیت های حوزه تربیت بدنی دانشگاه افزود: امیدواریم با کمک وهمراهی حوزه معاونت اداری ،مالی و عمرانی بتوانیم در جذب اسپانسر برای اعزام نمایندگان دانشگاه در رویداد های بین المللی وحضوری موفق در لیگ فوتسال بانوان سال جاری اقدام کنیم.

201

کد خبر: 958488

وب گردی

وب گردی