رشد پروژه های عمرانی در منطقه ایرانشهر مطلوب است

نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی رشد پرورژه های عمرانی را در منطقه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجوز های لازم برای احداث بیمارستان جدید و مراکز سلامت ایرانشهر اخذ شده است و همچنین ارتقا کیفی و کمی خدمات بیمارستان های علوم پزشکی ایرانشهر نیز در جریان سفر وزیر بهداشت پیگیری شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدنعیم امینی فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید برای ماندگاری مردم در روستاها چاره ای اندیشیده شود و برای این کار از محل اعتبارات ویژه اشتغال در استان سیستان و بلوچستان باید استفاده کرد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های در دست اقدام ما برون رفت از وضعیت فعلی است زیرا شاخصه های توسعه هنوز به حد مطلوب نرسیده و سرمایه گذاری قابل قبولی نیز در این منطقه از کشور صورت نگرفته است.

نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی است تا زیرساخت های لازم فراهم شود.

وی با اشاره به حادثه اخیر ایرانشهر اظهار داشت: این اتفاق هر جای دیگر کشور هم اتفاق می افتاد، نکته مهم و لازم اهمیت این است که باید به عنوان یک پدیده اجتماعی ریشه یابی شود.

امینی فرد خواستار تدوین طرح جامع امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر شد و تصریح کرد: در این طرح باید از نیروهای بومی بهره گیری شود، همانطور که در گذشته نیز بهره گیری از نیروهای بومی همواره توسط اینجانب مطرح و پیشنهاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح تقسیم سیستان و بلوچستان گفت: مخالف تقسیم استان هستم اما در خصوص استقرار برخی ادارات کل در جنوب استان نظر مساعدی دارم زیرا از سال ۸۸ تاکنون اداره کل جدیدی در این منطقه مستقر نشده است و تعداد معدود اداره کل موجود نیز از قبل وجود داشته است.

وی رشد پرورژه های عمرانی را در منطقه ایرانشهر مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مجوز های لازم برای احداث بیمارستان جدید و مراکز سلامت ایرانشهر اخذ شده است و همچنین ارتقا کیفی و کمی خدمات بیمارستان های علوم پزشکی ایرانشهر نیز در جریان سفر وزیر بهداشت پیگیری شده است.

متبع: مهر

901/900

کد خبر: 958752

وب گردی

وب گردی