توانمندی‌های سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال زدنی است

امام جمعه ایلام توانمندی‌های سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا و منطقه مثال زدنی عنوان کرد و گفت: به جزء ضعف سیستم مدیریت اقتصاد کشور چه مفهومی برای مشکلات اقتصادی، تورم و فریاد مردم در برابر نابسامانی بازار می‌توان بر این معضلات اقتصادی گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی عصر امروز در همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی ضعف و دارای مشکلات عدیده هستیم که زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

امام جمعه ایلام کاهش نرخ دلار و تضعیف ریال در مقابل دلار آمریکایی و پیشی گرفتن پول کشورهایی چون افغانستان و عراق از ریال ایران را شایسته نام ایران ندانست و گفت: ضعف و اشرافی‌گری تکنوکرات‌های مسند نشین امور اقتصادی دولت موجب زبونی ریالی ایرانی شده است که لازم است تیم اقتصادی تفکرش را عوض کند و در این راه به تفکر جهادی تبدیل شود.

وی توانمندی‌های سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا و منطقه مثال زدنی عنوان کرد و گفت: به جزء ضعف سیستم مدیریت اقتصاد کشور چه مفهومی برای مشکلات اقتصادی، تورم و فریاد مردم در برابر نابسامانی بازار می‌توان بر این معضلات اقتصادی گذاشت.

سخنران مراسم همایش حمایت از کالای ایرانی در ادامه سخن معضل اصلی اقتصاد ایران را ورود بی رویه کالاهای بی کیفیت و غیرضروری خارجی به صورت رسمی یا قاچاق به کشور دانست و تصریح کرد: تغییر در تیم اقتصادی کشور، احیاء تفکر جهادی در اقتصاد، توجه به تولید و پرهیز از ورود کالای خارجی می‌تواند به وضعیت بی رمق اقتصادی ایران رونق دوباره بدهد.

901/900

کد خبر: 959004

وب گردی

وب گردی