تحلیلگران سیاسی دنیا مات و مبهوت از عظمت انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام، گفت: با اینکه می‌بینیم هر روز دشمنان با یک توطئه جدید برای براندازی این نظام دست به کار می‌شوند اما به یاری خداوند و هوشیاری مردم ایران در هیچکدام از دسیسه‌ها به نتیحه نرسیده و نخواهند رسید لذا تحلیلگران سیاسی دنیا مات و مبهوت از عظمت انقلاب هستند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی امروز پنجشنبه در یادواره شهدای هفتم تیر شهیدان "بهشتی و فیاض بخش" که در محل حسینیه بهزیستی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با نگاهی اجمالی به معادلات صدر اسلام شاهد فراز و نشیب‌هایی بوده‌ایم که این معادلات هرکدام جایگاه ویژه‌ای دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: گوشه‌ای از حماسه های عجیب تمام معادلات مادی را بهم می‌ریزد و ارزش ها را یادآوری می‌کند، ما در طول تاریخ یک نهضت عاشورا داشتیم، اما عاشورا چنان ماندگار شد که هر روز ابعاد دیگری از آن به نمایش گذاشته می‌شود.

وی پیاده‌روی اربعین را یکی از آن معادله‌های مهم تلقی کرد و بیان داشت: در حال حاضر می‌بینیم که تجمعات ۲۰ میلیونی در این روز اتفاق می‌افتد که در دنیا نظیر ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب می‌بینیم که هنوز نظام با شعارهای اول پیش می‌رود و همواره موفق ظاهر می‌شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام، گفت: با اینکه می‌بینیم هر روز دشمنان با یک توطئه جدید برای براندازی این نظام دست به کار می‌شوند اما به یاری خداوند و هوشیاری مردم ایران در هیچکدام از دسیسه‌ها به نتیحه نرسیده و نخواهند رسید لذا تحلیلگران سیاسی دنیا مات و مبهوت از عظمت انقلاب هستند.

حجت الاسلام یوسفی اشاره‌ای به استراتژی‌های مختلف دشمن داشت و گفت: دشمنان علیه نظام ۱۵ استراتژی شکست خورده دارند که در همه آنها شعارشان ساقط کردن نظام و مهار جمهوری اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: دشمنان از سوی ایران شاهد ارسال فکر به دیگر نقاط هستند لذا درصدد تغییر رفتار و ایجاد تحریم‌ها برآمدند و چون دست عنایت خدا، امداد الهی و اراده مردم پشتیبان نظام است تا زمانی که مومنین بر عهد و پیمان با خدا بمانند دشمنان به جایی نخواهند رسید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه تاثیرات دنیا از این انقلاب را بازگو کرد و افزود: در مرحله اول نظام ما پیروز شد در مرحله دوم کشورهای اسلامی بیدار شدند و در نهایت همه دنیا بیدار خواهند شد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان اظهار داشت: دشمن از راه‌های مختلف دنبال ایجاد اخلال در مسیر جمهوری اسلامی است لذا باید با هوشیاری و بصیرت جلوی اقدامات شوم دشمن را بگیریم.

901

کد خبر: 959145

وب گردی

وب گردی