آیا مصر از عربستان برای باخت مقابل این تیم رشوه دریافت کرده است؟

یک خبرنگار معروف مصری از باخت تیم ملی این کشور در برابر عربستان انتقاد و دولت مصر را به دریافت رشوه جهت باختن تیم مصر در جام جهانی فوتبال متهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های فوتبال مصر و عربستان سعودی در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، روز دوشنبه در برابر هم قرارگرفتند و نتیجه این بازی در نهایت دو بر یک به نفع عربستان سعودی به پایان رسید.
این باخت موجب خشم طرفداران فوتبال و شهروندان مصری شد و برخی از احتمال وجود تبانی برای باخت این کشور خبر دادند.

«آیات عُرابی»، از خبرنگاران مشهور مصر بعد از شکست این تیم مقابل عربستان به شدت از دولت مصر به ریاست جمهوری «عبدالفتاح السیسی» انتقاد کرد و از احتمال دریافت رشوه برای باخت تیم ملی مصر در برابر تیم سعودی خبر داد.
او در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «این احتمال وجود دارد که؛ حتی این بازی در مقابل چند گونی برنج واگذار شده باشد و این احتمال با وجود شخص کم‌توقعی چون(السیسی) بسیار وارد است
عرابی با اشاره به حذف دو تیم مصر و عربستان از جام جهانی چنین نوشت: «خدا را شاکرم که هر دو تیم از جام جهانی حذف شدند تا با توپ و با بازی‌های مملو از اتلاف وقت مانند این، توجه مردم از خیانت‌ها، بلاها و جنایت‌های آنها [مقامات مصری و سعودی] به جای دیگر منحرف نشود».

تیم ملی مصر با وجود بازیکنی مانند "محمد صلاح" در برابر تیم عربستان نتیجه را واگذار کرد و این مسئله باعث شد که "ترکی آل الشیخ"، رئیس هیأت ورزش عربستان بعد از بازی در توییتی بنویسد: «تیم ملی عربستان با وجود بازیکنی چون محمد صلاح در تیم مصر، این بازی را برد».

فدراسیون فوتبال مصر بعد از باخت تیم این کشور در برابر روسیه، اعلام کرده بود در صورتی قرارداد «هکتور کوپر»، مربی تیم مصری را تمدید خواهد کردکه در بازی خود در برابر عربستان به پیروزی برسد.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ در حال برگزاری می باشد.

کد خبر: 959151

وب گردی

وب گردی