نیروی انتظامی متولی امنیت در جامعه است

استاندار قزوین گفت: نیروی انتظامی ضابط اصلی دستگاه قضا است که با اقدامات پیشگیرانه خود توانسته امنیت مناسبی را در کشور ایجاد کند.

به گزارش ایسکانیوز "عبدالمحمد زاهدی" در نشست مشترک انتظامی - قضائی که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: از ابتدای انقلاب جریان های تروریستی با هدایت دشمنان داخلی در کنار اهدافی که برای جلوگیری از پا گرفتن انقلاب پیش گرفتند موجب اجرای برنامه های تروریستی شد که یکی از برنامه هایشان حذف فیزیکی افراد تاثیرگذار در کشور بود.
این مقام مسئول گفت: در سال ۶۰ شخصیت های بزرگی در مسئولیت های مختلف هدف این برنامه از سوی دشمن داخلی و عامل خارجی آنها قرار گرفت و یکی از حادثه های ترور، حادثه هفتم تیرماه بود که بیش از ۷۲ نفر به شهادت رسیدند.

زاهدی عنوان کرد: با شهادت شهید بهشتی ترور شخصیتی دشمنان خنثی شد و شهید بهشتی به عنوان یک شخصیت بزرگ و متفکر که بر عموم سازمانها تاثیر دارد پابرجا ماند.

وی افزود: در حوزه امنیت همه سازمان ها و نهادها سهیم هستند و بسیاری از اتفاقات که در جامعه می افتد بخش عمده ای از آن برمی گردد به مسائلی که متولی اصلی آن سازمان های دیگر بوده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط اصلی دستگاه قضا است که با اقدامات پیشگیرانه خود توانسته امنیت مناسبی را در کشور ایجاد کند.


700

کد خبر: 959182

وب گردی

وب گردی